Ik heb me zojuist hier op het forum aangemeld dus ik zal me ook even netjes voorstellen.
Ik ben Dennis Lunenborg, 25 jaar oud en ik studeer HTS Autotechniek aan de HAN in Arnhem.
In Arnhem heb ik 3,5 jaar op kamers gezeten, tot vorige maand, maar nu woon ik weer even bij mijn ouders in Balkbrug (dit ligt in Overijssel).
Op dit moment ben ik namelijk bezig met afstuderen bij het NLR in Marknesse wat vanaf mijn ouderlijk huis beter te bereizen is.
Bovendien maak ik als thuiswonende uiteraard veel minder kosten.
Maargoed, om op mijn afstudeeradres te komen had ik natuurlijk een auto nodig.
Aangezien mijn budget niet gigantisch groot was en ik het liefst niet al te hoge maandlasten wou hebben, heb ik daarom een Lupo 3L aangeschaft.
Het is er eentje geworden van maart 2000; geen opties dus, behalve de aftermarket CV met afstandsbediening. Verder is ie ook niet super netjes en heeft ie 296.466 km op de klok, maar daar was de prijs gelukkig ook naar.
Voordeel is dat er dan budget over is om te besteden aan nieuwe onderdelen.
Ik heb al een aantal zaken aan de auto gedaan:
- Nieuwe linker koplamp gemonteerd
- Busjes in de deurvangers vervangen tegen het hinderlijke knakken
- Ruitenwissermotor achter gedemonteerd en opnieuw in het vet gezet
- Nieuwe grill geplaatst
- Rechter zijspiegel vervangen
En hierbij de foto's van mijn nieuwe aanwinst!

Op onderstaande foto zie je dat de nieuwe linker koplamp veel helderder is dan de rechter. Deze zal binnenkort dus gepolijst worden.

En ik had het van tevoren niet gedacht maar ik ben nu al helemaal verslingerd aan dit kleine autootje...
Oja, en deze heb ik ook nog maar dat mag eigenlijk niemand hier weten

Gelukkig staan er bij ons op het erf genoeg VAG auto's om deze te compenseren
Maar alle gekheid op een stokje, ik hoop dat ik hier veel know-how en hulp kan krijgen en zal zelf ook proberen zoveel mogelijk mijn kennis en kunde te delen.