Ik ben een tijdje uit de lucht geweest. Het lijkt er op dat er niet veel mensen meer zijn die nog de moeite willen nemen om op biodiesel te willen rijden, of is het toch te lastig om het te halen?
Van Dave heb ik gehoord dat er toch wel veel nieuwe leden zijn, leden die er nog nooit op gereden hebben.
Daarom wil ik nog even een poging wagen om het nog een keer onder de aandacht te brengen.
Biodiesel, het milieu vriendelijke alternatief voor gewone diesel.
Veel leden hebben hier wel op gereden. Maar is het de moeite om het te halen, of was de koffie niet zo goed de laatste keer ?
Iemand heeft zich er wel een negatief over uitgelaten,,, dat het problemen zou geven, de boel er stuk van gaan. Echt Efteling praatjes hoor. (dit voor de nieuwe leden) de oude weten dat wel)
ook zou het kunnen zijn dat er mensen zich gestoord hebben aan de adreswijziging die ik verstuurd heb aan al mijn contacten via de whatsapp. Er was namelijk een van mijn kennissen die het nodig vond er vette plaatjes op de plaatsen, om zo kenbaar te maken dat hij niet via een groepsapp in kennis gesteld wilde worden van mijn nieuwe adres. Veel vrienden kennissen en familie en zelfs mijn baas hebben niet eens meer het bericht en de titel gelezen, maar zagen alleen die vieze plaatjes en gingen over de riedel.
Eigenlijk pas heel laat ben ik er achter gekomen dat dit misschien ook de reden is geweest dat die hebben begrepen dat ik het zelf poste. Maar dit is niet het geval geweest hoor. !!!
Ik hoop dat er weer eens vrienden op bezoek komen, op de koffie of gewoon om te tanken. Dit kan nog steeds in Den Helder, het oude adres, en in Andelst, en nu ook in Delft.
Ik ben persoonlijk weer druk met een ander huisje te zoeken. daar loop ik tegen wat problemen aan, verborgen gebrek, en dat geeft een boel alende.
In middels is mijn vriendinnetje ook in Nederland
Als we de tijd kunnen vinden gaan we weer eens een varkentje schroeien. Ander spul mag er ook op natuurlijk. Maar wanneer dat kan laat ik het jullie weten. Ik ben een hele grote aan het bouwen. nog geen foto's maar dat komt nog.
#L vrienden, ik hoop snel weer eens wat van jullie te horen, we hebben de aanloop gemist.
Gargamel. en een nieuwe Azrael , alleen noem ik die " kleine kip." heel lief bedoeld hoor, zit geen ondertoon in. Ze is het beste wat mij is kunnen overkomen.
Nogmaals groetjes van die ouwe gifmenger.