Gelukkig vandaag even na twee weken, wat tijd kunnen vinden voor het sleutelen. Volle bak aan het blokken voor de examens
Balken hangen er nu mooi onder inclusief de haldex. Ontzettend veel lopen zwoegen en zweten. Halleluja!! Leek wel alsof ik in sportschool bezig was
Vond de haldex niet precies in het midden hangen. Scheelde 1 cm, wat problemen zou opleveren met de stabistang. Dus alles er weer onderuit gehaald en het verschil gecorrigeerd. Nu hangt die mooi gecentreerd
Over twee weken maar weer eens aan de slag met het vastlassen van de brackets en het inkorten van de steekassen. Dan kan de vaart er weer in. Kan dan namelijk genieten van de zomervakantie
Daarnaast geen gehoor meer gekregen van die vent met die 4motion tank. Dus even zien of ik elders wat tegenkom...
De achterbank laat ik btw achterwege. Even rustig bekijken hoe ik dat mooi ga afwerken. Wordt waarschijnlijk een vlakke plaat die ik dan overtrek met tapijt. En ik verleng de onlangs custom gemaakte achterpanelen. Lekker smooth zonder poespas. Naja, ik zie het dan wel...