Ik heb laatst mijn Stuurbekrachtigings probleem definitief opgelost en daarbij had ik ook het stuur, sleepring etc los moeten halen.. Kortom na alles weer terug gemonteerd te hebben bleef het ESP lampje ook constant branden, ik heb de laptop aangesloten en proberen te resetten maar lukte gewoon niet.. Paar dagen later weer laptop erop aan gesloten en wezen kijken naar de sleepring instellingen in VagCom en deze gaf 365 graden aan en als ik aan het stuur trek dan zag je dat het aantal graden veranderen, dus was blij dat de sleepring/stuursensor iniedergeval werkte maar snapte nog steeds niet waarom ik de storing niet kon wissen en resetten???? paar dagen later ging er een belletje rinkelen en de sleepring eraf gehaald en 360 graden gedraaid en toen gaf VagCom 0 graden aan met de wielen en stuur kaarsrecht, toen kon ik de stroring wel wissen
Dus Sleepring eraf gehaald en 360 graden omgedraaid en het was gefix
In Vagcom moet de stuursensor +- 0 graden aangeven met de wielen en stuur kaars recht, als dit niet het geval is zal esp lampje blijven branden.
Als je het aantal graden niet ziet veranderen als je aan het stuur trekt is de sleepring defect