Te zien aan het aantal pissoirs op straat zal er tot diep in de nacht gekacheld worden... Ik ben enkele jaren terug eens mee geweest met de Muiderhardzeildagen op een schip met zwaarden, ook gaaf. Zie http://www.muiderhardzeildagen.nl/Start voor info.
Net naar de dealer in haarlem voor historie ve audi a2 van marktplaats.
Willen ze niks vertellen, info zou vertrouwlijk zijn. Alleen de eigenaar krijgt toegang.
Nog nooit van gehoord! Wat is jullie ervaring?
Uiteindelijk wilde ze wel de km stand zeggen, bleek een ton teruggedraaid.
Lama dan.
Voor wie het weten wil:
Audi a2
87-pxx-3
wauzzz8z32n012960
Ik weet niet of hij al in het observatorium staat, maar anders zou ik hem daar zeker even in zitten of de info daar aanvullen. Die informatie is officieel inderdaad voor interne doeleinden zie ik altijd staan op de uitdraaien van Nico en David, maar je weet genoeg nu. En dan is de volgende vraag of je dat van een koop af moet houden.
Edit:
Ik heb hem even in het observatorium gezet. Ik hoop dat ik het helemaal goed heb gedaan anders hoor ik het wel.
grappig, ik had ook diegene gemaild maar die reageerde best wel traag. op een gegeven moment kreeg ik een mailtje terug met het chassisnummer en iets over dat donderdag niet kon. Kennelijk was dit mailtje voor iemand anders bedoeld. Ik was van plan om bij deze te kijken maar de verkoper wilt weinig moeite doen om een afspraak te maken. Weet ik in ieder geval dat de km stand niet klopt. Heb je nog andere A2's op het oog?
Autobahn is inderdaad niet geweldig.. En daar mogen we straks voor betalen
<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next".
They stopped that when I started doing it to them at funerals.
de luup weer eens gewassen
de motorplaat verwijderd en onder de motorkap gereinigd bij de wasstraat
zelf vol met water was de motorplaat lichter dan daarvoor
Gisteren even enkele nieuwbouwprojecten bekeken en voorzien van commentaar :-) In de architectuur hou ik
van details en mooi metselwerk. Makkelijk bouwen, daar houd ik niet zo van. Er zijn veel architecten die dat
helaas doen. Een filmpje:
vandaag mijn tweedehands motor afdek kap geel gespoten.
zal mij benieuwen hoe dat staat als hij droog is en erop zit.
wel jammer dat er geen schuim aan de binnenkant meer zit.
misschien nog een keer overzetten van de originele.
foto komt vandaag wel denk ik.
Vandaag? Goed verschrokken...
2e sleutel willen aanvragen bij VW: 150 euro de sleutel en 60 euro voor het inlezen...
Ik doe voorlopig wel eff heel voorzichtig met die ene sleutel
Ook direct geïnformeerd naar een nieuwe accumulator, maar ondanks een onderdeelnummer en beschrijving, konden ze die niet vinden... wist niet wat het was. Moet dat vertrouwen scheppen om een 3L naar een officiele dealer te sturen?
vandaag akkoord gegeven op offerte van vloerisolatie..... kleine 3000 euro
tevens 100 meter kabel besteld... al in de thule 2x UTP cat6 en 1x coax kabel. gelijk klaar.
- Lupo 3L uit 2000, model 2001; schade en geschorst... donor
- Lupo 3L uit 2001 handschakel, gechipped met hoop extra's
- Nissan 350z roadster
- Mitsubishi Outlander PHEV MY2016
- Kever cabrio 1972 in aanbouw
- Suzuki GSX 600f motor
MetallicatTim schreef:Vandaag? Goed verschrokken...
2e sleutel willen aanvragen bij VW: 150 euro de sleutel en 60 euro voor het inlezen...
Ik doe voorlopig wel eff heel voorzichtig met die ene sleutel
Ook direct geïnformeerd naar een nieuwe accumulator, maar ondanks een onderdeelnummer en beschrijving, konden ze die niet vinden... wist niet wat het was. Moet dat vertrouwen scheppen om een 3L naar een officiele dealer te sturen?
die kun je bij sleutelboer wel krijgen voor 60 euro hoor heb ik ook gedaan -)))))))