lupo 3l 2000 loop/sloop met extraatjes
Moderator: NicoTDI
-
Koos Koets
- 3L Maat

- Echte naam: Onno
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 500000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
Re: lupo 3l 2000 loop/sloop met extraatjes
En voor ik het vergeet, de A2 is ook nog in opbouw 
- Herman
- 3L Makker

- Echte naam: Herman van Dekken
- Productiedatum: 01 apr 2000
- Kilometerstand: 279.000km
@Cor
Graag gedaan. En ja.. bij mij lag ie er ook vooral voor de gemoedsrust.
Nu moet ik nog een keer de dakdragers op marktplaats zetten.
@Onno
het komt er dus op neer dat je met het verwisselen van de dop en de thermostaat de boel weer op orde hebt gekregen.
Het was een gok van mij, maar het plezier in de auto was even weg, dus dan kan ik beter voor iets nieuwers gaan.
Ik hoop dat je niet al dat werk hebt gedaan en het voorraam begint dan te lekken...

Graag gedaan. En ja.. bij mij lag ie er ook vooral voor de gemoedsrust.
Nu moet ik nog een keer de dakdragers op marktplaats zetten.
@Onno
het komt er dus op neer dat je met het verwisselen van de dop en de thermostaat de boel weer op orde hebt gekregen.
Het was een gok van mij, maar het plezier in de auto was even weg, dus dan kan ik beter voor iets nieuwers gaan.
Ik hoop dat je niet al dat werk hebt gedaan en het voorraam begint dan te lekken...
-
Koos Koets
- 3L Maat

- Echte naam: Onno
- Kilometerstand: 500000
@Herman, ondertussen tijd en geld in de Lupo gestoken, door zelf te sleutelen bespaar je geld en het is leuk om te doen.
De originele stoel heb ik gerepareerd, de voorste bevestigingogen onder de stoel waren afgebroken. De onderplaat terug gedrukt en de lippen weer vast gelast op de originele plaats.
Het mechaniek om de hoogte verstelling te gebruiken schoon gemaakt ingevet en de stoel er weer ingezet. Deze klus is ook weer af te strepen.
Het is de kunst om binnen de tweedehands waarde van een gebruikte 3L te blijven.
De originele stoel heb ik gerepareerd, de voorste bevestigingogen onder de stoel waren afgebroken. De onderplaat terug gedrukt en de lippen weer vast gelast op de originele plaats.
Het mechaniek om de hoogte verstelling te gebruiken schoon gemaakt ingevet en de stoel er weer ingezet. Deze klus is ook weer af te strepen.
Het is de kunst om binnen de tweedehands waarde van een gebruikte 3L te blijven.