Graag zou ik jullie mening over deze flink aangeklede 3L horen. Is de vraagprijs reëel? Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Niek (druk op zoek naar een knappe 3L)
Moderator: NicoTDI
Ik vind 'm duur... mijn full options was meer dan €1000,- goedkoper... Oke, full options -/- bilverwarming en mistlichtjes...Niek schreef:Over opties gesproken...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-lupo-1-2-tdi-3l-einmalig-mit-vollausstattung-esslingen/188111209.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
Graag zou ik jullie mening over deze flink aangeklede 3L horen. Is de vraagprijs reëel? Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Niek (druk op zoek naar een knappe 3L)
Zal 't niet een elektrische standkachel zijn? Zo'n Zweeds apparaat als Foppe heeft. Maar dan met een timertje onder het dashboard...3L-Dnadave schreef:Die gele heeft op een hele laffe manier zwart gespoten dorpels, zo hoog naar boven, daar moet haast wel iets van schade onderzitten, want je maakt hiermee je auto optisch hoger, en dat is niet bepaald het schoonheidsideaal van autos. Ook moest ik een beetje fronsen toen ik zag hoe de standkachel was ingebouwd, zo hoog rechtsboven, en dat rode kastje bij de voorzijde onder de motorkap? en die stootstrips....er is een beetje mee gerommeld met deze 3L.
Hebben we wel in de gaten dat de laatste informatie niet meer gaat over het onderwerp?Andreas schreef:Lijkt inderdaad mee gerommeld te zijn, ik zou hem laten staan, zelfs als er niet aan gerommeld was.
Wat een hoge prijs...