Geen compromissen, het mot perfect.
Ik moet zeggen, ik ben wel gemakkelijk, het remt zo ook wel.

Nee, ik zou eerder staalomvlochten leidingen op de vooras monteren dan op de achteras. En nu is het originele kwaliteit, daar is niks mis mee.Activate schreef:Netjes!!
Niet meteen staalomvlochten leidingen gemonteerd?
Jij hebt me door, dit is de voorbereiding voor de motorswap. Ik ga binnenkort ff langs langs Andre en wissel wat onderdelen omlupocor schreef:nu nog de lupo extreem tunen en dan heb je een hoop plezier van de schijfremmen rondom.![]()
![]()
![]()
alle gekheid op een stokje, ziet er prima uit maar wat een hoop werk voor meer remvermogen die je waarschijnlijk en hopelijk nooit nodig zult hebben.
Weet je wat het is, het ligt uit elkaar en dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om het minder dan goed te doen. Ik wil alles de volgende keer makkelijk kunnen demonteren, zonder dat er iets kapot gaat, of dat er delen zwaar verroest zijn. En ja, functioneel voegt het lakken van remklauwen an de andere werkzaamheden niks toe, behalve dat ik het leuk vind en mooi vind staan.foppe schreef:Ik vind het prachtig om te zien hóe je het aanpakt.
Geen compromissen, het mot perfect.
Ik moet zeggen, ik ben wel gemakkelijk, het remt zo ook wel.
Het enige verschil is dat er bij mij een lakje op zit Guus!reichbus schreef:En ik was vorig jaar nog zo trots toen ik mijn remmen had "gereviseerd"... Ik ben echt jaloers.