Ja, ik was al op zoek naar die post van jou. Als er niet geboord hoeft te worden doe ik dat liever niet. Ik zie inderdaad meerdere plekken waar al kabels zitten. Als namelijk die geul en dat schoppanneel aan de binnenkant weg zijn (en die zijn zo weg gehaald) heb je namelijk goed ruimte en zicht daar binnen.3L-Emiel schreef:Boren is niet nodig. Er zit al een kabel boom doorgang waar je de kabels bij kan duwen..
Indien nodig wijs ik hem wel een keer aan.
Ik denk dat ik het weekend nog een keer ga kijken. Ik heb hem nu zo lang achter het zekeringenkastje opgerold weg gestoken.
Verder moet ik nog even de draadjes van de rechter MFA hendel na kijken. Dat kon ik pas weer doen toen er stroom op stond en dat moet ik nog even uitproberen. Nu vond ik het wel even goed zo. Ik heb wel de werking getest en het resetsignaal functioneert niet.
Ik vermoed dat ik de massa wel goed heb (rood tegenover bruin), maar dat het zwarte draadje van het resetsignaal niet goed is aangesloten. Die moet dan op de blauwe draad van de draadboom met stekker van de auto worden aangesloten. Dat ga ik ook nog even op mijn gemakje uit zoeken.