Is het mogelijk om de cilinder eruit te halen zonder dat het stuur volledig gedemonteerd moet worden?
Weet iemand hoe je die cilinder er (liefst zonder boren etc.) eruit kan halen?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!

Er is wel een how-to over het vervangen van het elektrische deel, maar niet de cilinder: http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=52&t=368&p=908Nietsnut schreef:Maarten, ziek even in de technische howto afdeling, deze staat er volgens mij tussen.
Sam, weet je waar ik dat gaatje kan vinden? Bij mij lijkt alles dicht, maar misschien kijk ik verkeerd..Sam schreef:Op je contact huis schuin aan de bovenkant zit een klein graatje even met een spijker indrukken en je kan het cilindertje eruit trekken.

Dat schuifje verschuift als je de sleutel omdraait om de zgn ' Bodenkabel' naar de pook te bedienen.foppe schreef:Probeer op de bovenste foto dat schuifje eens in dat sleufgat te verschuiven ?

Dit kan maar zo, want de auto waar ik aan heb lopen sleutelen, daar is ooit een nwe contactslot in gekomen.Af fabriek zit er geen gaatje kun je zelf boren

ik zal er zuinig op zijnSam schreef: Dit kan maar zo, want de auto waar ik aan heb lopen sleutelen, daar is ooit een nwe contactslot in gekomen.
(Luup van MR D J)

Het afgebroken stangetje is prima te vervangenpinkpanter schreef:Jammer dat stangetje kun je vervangen