Autodealers, niet geloven..
Hij stond tijdens de verkoop een heel verhaal op te hangen hoe hij de conversie zelf had gedaan! Hoe het hem door problemen met de turbo (die de olie blokkeerde o.i.d.) 2 sets krukaslagers en uiteindelijk een nieuw blok had gekost.
Tot nu toe iedere keer dat ik een auto gekocht een lulverhaal gekregen. Bij de boot die ik gekocht heb, heb ik nog niet kunnen achterhalen of het een lulverhaal was, omdat ik de vorige eigenaar niet kon achterhalen. Maar het was zo ver gezocht, dat dat eigenlijk wel zo moet zijn...
Het verhaal met de achter remmen krijg ook nog een staartje.. Ik viel me al op hoe makkelijk het was om het rechter achterwiellager van de as te trekken (kon gewoon met de hand). Nu dat de remmen er op zitten, hoor ik een vreselijk gepiep van achter (rem tegen trommel door rot achterlager?). Dus ik heb maar maar meteen twee nieuwe achterlagers besteld met nieuwe borgmoeren. :/ Gaat lekker zo met al die reparaties
Weet iemand hoe ver het variable vane hendeltje moet kunnen bewegen en hoeveel kracht dit mag kosten? Ik kan hem 2 a 3 mm bewegen.. Ook als ik redelijk veel kracht zet. Vag-Com OBD dongle ding is nog steeds onderweg :/, dus kan het nog niet natrekken in de live uitlezing.. Klusdag was echt perfect geweest, maar kon er jammergenoeg niet bij zijn. :/
Sam, heeft Daisy hem uiteindelijk gekocht van je?