Als kleine jongen ging ik altijd met mijn vader mee als hij zijn eigen auto ging wassen. Ik begon het plezier er in te vinden en begon zelfs de auto's van de buren te wassen. Op mijn 18e kocht ik mijn eerste autootje: een Peugeot 106. Op deze auto heb ik heel veel zitten experimenteren, het ging zelfs zo ver dat ik soms een kat op mijn auto legde en zelf krassen aanbracht. Dit deed ik zodat ik verschillende producten kon proberen. Niet alleen mijn auto was het slachtoffer van mijn poets experimenten, mijn papa was ook de dupe.
In de zomervakanties was ik vaak bezig met het opknappen van auto's van klanten. Mijn klantenbestand begon steeds te groeien en op een gegeven moment besloot ik om maar naar de kamer van koophandel te stappen. Ben vervolgens opzoek gegaan naar een loodsje en heb dit in Drachten kunnen vinden. Ik verricht mijn werkzaamheden meestal in het weekend en de vakanties, dit komt door dat ik door de weeks gewoon netjes aan het studeren ben.
Dit is mijn korte introductie, ik hoop dat ik hierbij een duidelijk verhaal over mijn bedrijfje heb weten te schetsen. Oh ja! Ik ben trouwens een van de vaste poetsers van Eldert-Jan aka EJR-Autotechniek.
Voor de prijzen zie mijn flyer: