Wat een stunt

weet je nog? die dag dat we samen mijn GTI lampen hadden ingebouwd en we die avond even naast elkaar vergeleken?3L-Emiel schreef:Thanks...... Zie die stadslichten......... Fuck die zijn fel
Komt denk ik metname door de hoek die de knipperlichten van de 3L maken. Je zou er minder felle leds in kunnen doen en ze dan als drl plek kunnen gebruiken.3L-Emiel schreef:Thanks...... Zie die stadslichten......... Fuck die zijn fel
Rick-3L schreef: Toen we aankwamen de stille hoop dat Emiel de hoekschroeven niet meer erin had..... jammet joh!!![]()
Don 3L Jose schreef:Komt denk ik metname door de hoek die de knipperlichten van de 3L maken. Je zou er minder felle leds in kunnen doen en ze dan als drl plek kunnen gebruiken.3L-Emiel schreef:Thanks...... Zie die stadslichten......... Fuck die zijn fel
Kanerr schreef:Hahaha, veel plezier ermee Emiel. Heb je al een rondje gereden? Lampen moeten nog wel afgesteld worden trouwens.. dus paar kleinigheidjes hebben we voor jou bewaard zodat je zelf wat te doen hebt![]()
Heb het met plezier gedaan echt waar! Ookal lost het je problemen niet op, het geeft wel een lekker gevoel om te weten dat je er niet alleen voor staat en dat het echt wel goed komt, zelfs met de GTI lampjes die je al een jaar wil stelen