Meningen en ervaringen betreffende EJR

Garagebedrijf
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andreas
Allemans 3L vriend
Allemans 3L vriend
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
Autotype: Overige autotypes
Locatie: BMW 130i LSE

Meningen en ervaringen betreffende EJR

Bericht door Andreas »

Leuk dat Eldert-Jan zich hier aanmeldt! ;)

Mijn ervaringen zijn zeer positief! na aflevering toch een paar kleine mankementen gehad en die zijn kosteloos opgelost!

Verder is hij altijd bereid tot een gezellig babbeltje onder het werken!
Erg nette garage.
Afbeelding

"I am not designed to come second or third. I am designed to win." - Ayrton Senna
Gebruikersavatar
EJR Autotechniek
Bevriend 3L garagebedrijf
Bevriend 3L garagebedrijf
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2014, 19:41
Echte naam: Eldert-Jan
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 26 feb 2002
Kilometerstand: 231545
Transmissie: Automaat
Kleur: Candy Wit - LB9A
Locatie: Drogeham (Friesland)
Contacteer:

Re: intro

Bericht door EJR Autotechniek »

Andreas schreef:Leuk dat Eldert-Jan zich hier aanmeldt! :)

Mijn ervaringen zijn zeer positief! na aflevering toch een paar kleine mankementen gehad en die zijn kosteloos opgelost!

Verder is hij altijd bereid tot een gezellig babbeltje onder het werken!
Erg nette garage.

Hey andreas leuk dat je even reageert.dank je wel en tot de volgende keer.
Mvrgr Eldert-Jan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fuzz
Allemans 3L vriend
Allemans 3L vriend
Berichten: 325
Lid geworden op: 20 jan 2014, 14:10
Autotype: Audi A2 1.2TDI
Kilometerstand: 181.000
Transmissie: Automaat
Kleur: Lichtsilber Metallic, 5B - LY7W
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Renkum

Re: Introductie Eldert-Jan

Bericht door Fuzz »

Vorig jaar een keer geweest bij EJR, CC geactiveerd met nieuwe ECU (bleek helaas nodig), nieuwe DB riem/waterpomp, nieuwe koppeling. Goed geholpen door hem. Er was helaas geen leenauto omdat ik na een acuut probleem bij hem terecht kwam, maar was wel zo vriendelijk me op het plaatselijke station te halen en droppen. Helemaal niets mis mee dus.
Gebruikersavatar
Rick-3L
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 1147
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:20
Echte naam: Rick
Autotype: non-3L Lupo TDi
Productiedatum: 07 nov 2000
Kilometerstand: 325.200km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Planetsilver - LR7V
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Alkmaar

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Rick-3L »

Ik ben gister bij Eldert Jan geweest en werd meteen gezellig ontvangen in de garage. De garage ziet er keurig uit, zo ook de lupo's die voor de deur staan.
In het begin dat ik aankwam even koffie gedaan en toen een witte 3L wezen slopen voor kanerr kreeg hiervoor een gereedschaps car te leen.

Ook heb ik even mee mogen kijken en als je ziet hoe hij met de auto's die van klanten zijn omgaat, complimenten! Alles moet goed zitten en met oog voor detail bouwt hij alles weer netjes terug. Ook de auto's die hij afleverd wordt ook alles aan gedaan om die mensen de komende jaren zorgeloos op de weg te houden.

Bij mij is er cruise control ingebouwd en gechipt dit ging ook snel en professioneel! Nadat er complicaties optraden omdat er in het verleden met mijn bedrading is geknoeit door de vorige eigenaar heeft hij mij om 21:00 nog ontvangen en is hij tot 22:15 bezig geweest aan mijn auto nog. Hij kwam er onderandere achter dat er een remschakelaar van een Golf IV inzat en er een verkeerde bakcomputer opzit.

Mijn mening na een dat gekeken te hebben en geholpen te zijn is dat het aan te raden is! Ook achter de schermen doet hij alles voor de klant en daarmee onderscheidt hij zich(service staat echt centraal). Ik weet zeker dat de mensen die door die deur lopen er ook weer met een goedgevoel uitkomen.

Eldert Jan bedankt voor de leuke dag, goede service en cc/chip inbouw.

Ik zal hier zeker nog terug komen!

-Rick
Gebruikersavatar
Bresjee99
3L Vriend voor het leven
3L Vriend voor het leven
Berichten: 1423
Lid geworden op: 17 jan 2014, 21:45
Echte naam: Robbin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 410.000
Transmissie: Automaat
Kleur: Reflexsilver - LA7W
Brandstof: Mix diesel / biodiesel
Locatie: Hillegom

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Bresjee99 »

Rick-3L schreef:Ik ben gister bij Eldert Jan geweest en werd meteen gezellig ontvangen in de garage. De garage ziet er keurig uit, zo ook de lupo's die voor de deur staan.
In het begin dat ik aankwam even koffie gedaan en toen een witte 3L wezen slopen voor kanerr kreeg hiervoor een gereedschaps car te leen.

Ook heb ik even mee mogen kijken en als je ziet hoe hij met de auto's die van klanten zijn omgaat, complimenten! Alles moet goed zitten en met oog voor detail bouwt hij alles weer netjes terug. Ook de auto's die hij afleverd wordt ook alles aan gedaan om die mensen de komende jaren zorgeloos op de weg te houden.

Bij mij is er cruise control ingebouwd en gechipt dit ging ook snel en professioneel! Nadat er complicaties optraden omdat er in het verleden met mijn bedrading is geknoeit door de vorige eigenaar heeft hij mij om 21:00 nog ontvangen en is hij tot 22:15 bezig geweest aan mijn auto nog. Hij kwam er onderandere achter dat er een remschakelaar van een Golf IV inzat en er een verkeerde bakcomputer opzit.

Mijn mening na een dat gekeken te hebben en geholpen te zijn is dat het aan te raden is! Ook achter de schermen doet hij alles voor de klant en daarmee onderscheidt hij zich(service staat echt centraal). Ik weet zeker dat de mensen die door die deur lopen er ook weer met een goedgevoel uitkomen.

Eldert Jan bedankt voor de leuke dag, goede service en cc/chip inbouw.

Ik zal hier zeker nog terug komen!

-Rick
Goed dit te lezen! Ik krijg nu al zin in mijn ritje naar 't Hooghe Noorden!
Helaas geen Lupo meer in bezit, wel een mooie Polo Bluemotion 1.2 TDI voor de deur!
Gebruikersavatar
EJR Autotechniek
Bevriend 3L garagebedrijf
Bevriend 3L garagebedrijf
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2014, 19:41
Echte naam: Eldert-Jan
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 26 feb 2002
Kilometerstand: 231545
Transmissie: Automaat
Kleur: Candy Wit - LB9A
Locatie: Drogeham (Friesland)
Contacteer:

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door EJR Autotechniek »

Dank je Rick het was inderdaad egr gezellig,ook nog lkkr samen pattat gegeten ha ha :grin:
Mvrgr Eldert-Jan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Willemvee
Hemelse Vriend
Hemelse Vriend
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
Echte naam: Willem
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 10 jul 2008
Kilometerstand: 270.000
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: Váraszó

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Willemvee »

Godver, patat... Als er iets is wat ik mis in dit land, is het wel patat... Weet je wel, met zo'n vette klodder mayonaise... hmmm...
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Gebruikersavatar
Bresjee99
3L Vriend voor het leven
3L Vriend voor het leven
Berichten: 1423
Lid geworden op: 17 jan 2014, 21:45
Echte naam: Robbin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 410.000
Transmissie: Automaat
Kleur: Reflexsilver - LA7W
Brandstof: Mix diesel / biodiesel
Locatie: Hillegom

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Bresjee99 »

Willemvee schreef:Godver, patat... Als er iets is wat ik mis in dit land, is het wel patat... Weet je wel, met zo'n vette klodder mayonaise... hmmm...
Volgende keer David een auto vol piepers mee laten nemen! Mayonaise erbij! Lekker middagje snijden, voorbakken en afbakken en je hebt heerlijke patat...
Helaas geen Lupo meer in bezit, wel een mooie Polo Bluemotion 1.2 TDI voor de deur!
Gebruikersavatar
Willemvee
Hemelse Vriend
Hemelse Vriend
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
Echte naam: Willem
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 10 jul 2008
Kilometerstand: 270.000
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: Váraszó

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Willemvee »

Nee, dat heb je hier wel. dat is het niet. Wat ik mis is die ranzige patat van de friettent, in een puntzak, met een frikandel speciaal erbij. Of ehm... patatje kapsalon, echt die vieze meuk waar je cholesterol bij het bestellen alleen al stijgt met 0,5 mmol/L...
En dan roepen 'doe er ook nog een balletje mayo bij!'
Het gaat om de hele sfeer... Zo'n Maaskantje cafetaria, met een typisch Nederlandse naam zonder enige fantasie, iets van 'Broodje van Kootje' of 'Edje Kroketje' of zo.
Of nog beter, eentje die een zielige poging doet boven de rest uit te stijgen, door het 'Restaria' te noemen of zo...

Afbeelding
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Nietsnut »

Heel mooi, maar graag weer terug naar meningen over...
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Gebruikersavatar
Rich
3L Buddy
3L Buddy
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 mar 2014, 22:25
Echte naam: Richard
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 116.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart - L041

Re: Meningen en ervaringen van EJR

Bericht door Rich »

Nietsnut schreef:Heel mooi, maar graag weer terug naar meningen over...
nou vooruit....

Gister ook Bij Eldert-Jan geweest.
We zouden eigenlijk gaan kijken naar een zwarte 3l voor mijn ouders echter kwam er onverwacht een gele 3l op marktplaats was voor mijn moeder het kleurtje is.
Deze is het toen ook geworden.
Toch zijn we door gereden naar Eldert-Jan alleen werd het bezoek iets anders als gepland.

Aangekomen zijn van beide auto's de kilometerstanden gecontroleerd en tijdens een praatje pot zijn er wat onderdelen verwisseld op de gele Lupo.
We zijn netjes geholpen ook al kwamen we verlaat en met een andere strekking.
Wij zijn erg te spreken over Eldert-Jan zijn kunde en enthousiasme en komen vast nog terug hier.
Gebruikersavatar
Volkswagenaar
Nieuwe vriend
Nieuwe vriend
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2014, 21:31
Echte naam: Martijn
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 15 jun 2001
Kilometerstand: 250.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Softblue - LR5A
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Broeksterwoude
Contacteer:

Re: Meningen en ervaringen betreffende EJR

Bericht door Volkswagenaar »

Vorige week de Lupo voor het eerst, sinds de aankoop eind februari, voor een grote beurt (26.000km).
Geen gekke dingen, verse vloeistoffen, filters en nieuwe remblokken. Ook de basisinstellingen zijn gedaan.
Eldert-Jan heeft het super gedaan, voor een nette prijs. En ook nog de knakkende deurvanger voor nop vervangen.

Dik tevreden en een heerlijk rijdende Lupo terug.
Bedankt!
Afbeelding
Dave & Sabrine
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 apr 2014, 20:22
Autotype: Audi A2 1.2TDI
Productiedatum: 11 okt 2002
Kilometerstand: 181000
Transmissie: Automaat
Brandstof: Normale diesel

Re: Meningen en ervaringen betreffende EJR

Bericht door Dave & Sabrine »

Afgelopen woensdag even met de Audi bij EJR langsgeweest. Na bijna 18.000 km 3L-plezier was het tijd voor de welbekende basisinstellingen. De Audi kochten we bij EJR en dat had een reden: betrouwbaarheid en goede beoordelingen van EJR door klanten. Daar sluiten wij ons graag bij aan.

De instellingen waren zo geregeld, de koplampen werden ook even goed gezet en de gangsteller werd gecheckt op speling. Nog een paar mooie tips meegehad en uiteraard weer perfect geholpen! Enkel de basisinstellingen af hoeven te rekenen en dat was gewoon top! Bij de merkgarage rekenen ze gewoon topprijzen en persen ze je gewoon uit voor elke cent. Bij EJR daarentegen is het gewoon service en klantvriendelijkheid!Super dat het ook gewoon zo kan!

Eldert-Jan, weer bedankt en tot januari / februari 2015 voor de grote beurt!
Plaats reactie

Terug naar “EJR Autotechniek - Kootstertille”