Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Morgen on tour, naar die Heimat. leuke lupo gezien, kijken of het wat is.
wel een flink stukje
wel een flink stukje
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Mannen, let even op!
Ik heb in de autohobbyclub een potje met biodiesel staan ter promotie.
Daar ben ik dinsdag weer geweest, en tot mijn grote schrik, de biodiesel was niet meer helder.
Dit betekend dat hij toch wat instabiel is. het zegt niet dat er bacteriën in zitten. Maar het oxideert dus wat. Het wordt zo als wij zeggen een beetje blond. Lijkt een beetje op wit ber.
Nu is met wit bier niets mis, en ook met witte biodiesel is er niet gelijk een probleem, maar toch wel alert blijven.
Geen onnodige grote voorraden aanleggen dus.
We hebben inmiddels een stabilisator binnen en gaan de volgende batchen deze stof toevoegen.
Het oude maken we nu op, en dan gaan we net nieuwe testen, want garanties geloof ik pas wat van als ik het met mijn eigen ogen kan zien wat er gebeurd.
Dus we gaan een potje met en zonder antioxidant weg zetten.
En we houden jullie op de hoogte natuurlijk.
Hoe komt dit nu? wel de geleerde zeggen dat koper in aanraking met biodiesel een oxidatie geeft, en dat maakt de biodiesel instabiel.
In onze droger, zijn de warmtewisselaars aan elkaar gemaakt met messing koppelingen. Dit kunnen we nu niet veranderen, vandaar de toevoeging van het antioxidant.
De verhalen van bacteriën, dat kan optreden door vocht. Onze biodiesel wordt gedroogd en getest op water. Maar na opslag kan er door temperatuurwisselingen ook altijd water in komen door afkoeling en verwarming.
Bij opslag moet je hier dus wel op letten.
als je in een jerrycan kijkt en het is nog mooi glanzend, is er niets aan de hand dus. Het handige van deze jerrycans is dat ze goed doorzichtig zijn. In de winter kan het gaan vlokken, en dat is dan ook goed te zien, zonder de jerrycan te openen.
Ik hoop voor iedereen wat duidelijkheid te hebben gegeven.
Maar heb je vragen, shoot!
gargamel
Ik heb in de autohobbyclub een potje met biodiesel staan ter promotie.
Daar ben ik dinsdag weer geweest, en tot mijn grote schrik, de biodiesel was niet meer helder.
Dit betekend dat hij toch wat instabiel is. het zegt niet dat er bacteriën in zitten. Maar het oxideert dus wat. Het wordt zo als wij zeggen een beetje blond. Lijkt een beetje op wit ber.
Nu is met wit bier niets mis, en ook met witte biodiesel is er niet gelijk een probleem, maar toch wel alert blijven.
Geen onnodige grote voorraden aanleggen dus.
We hebben inmiddels een stabilisator binnen en gaan de volgende batchen deze stof toevoegen.
Het oude maken we nu op, en dan gaan we net nieuwe testen, want garanties geloof ik pas wat van als ik het met mijn eigen ogen kan zien wat er gebeurd.
Dus we gaan een potje met en zonder antioxidant weg zetten.
En we houden jullie op de hoogte natuurlijk.
Hoe komt dit nu? wel de geleerde zeggen dat koper in aanraking met biodiesel een oxidatie geeft, en dat maakt de biodiesel instabiel.
In onze droger, zijn de warmtewisselaars aan elkaar gemaakt met messing koppelingen. Dit kunnen we nu niet veranderen, vandaar de toevoeging van het antioxidant.
De verhalen van bacteriën, dat kan optreden door vocht. Onze biodiesel wordt gedroogd en getest op water. Maar na opslag kan er door temperatuurwisselingen ook altijd water in komen door afkoeling en verwarming.
Bij opslag moet je hier dus wel op letten.
als je in een jerrycan kijkt en het is nog mooi glanzend, is er niets aan de hand dus. Het handige van deze jerrycans is dat ze goed doorzichtig zijn. In de winter kan het gaan vlokken, en dat is dan ook goed te zien, zonder de jerrycan te openen.
Ik hoop voor iedereen wat duidelijkheid te hebben gegeven.
Maar heb je vragen, shoot!
gargamel
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Zo na het vorige bericht, de dope is binnen en zit nu door de biodiesel.
De uitkomst weten we dus nog niet qua houdbaarheid. Maar ze beloven heel veel.
Overigens de biodiesel is nu wel verandert van kleur.
het lijkt nu meer op rode diesel
Maar het stinkt niet zo hoor, dus mochten ze ooit eem monster bij je trekken, dan houden ze de neus maar boven het potje
De uitkomst weten we dus nog niet qua houdbaarheid. Maar ze beloven heel veel.
Overigens de biodiesel is nu wel verandert van kleur.
het lijkt nu meer op rode diesel
Maar het stinkt niet zo hoor, dus mochten ze ooit eem monster bij je trekken, dan houden ze de neus maar boven het potje
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Hello vrinden, ik heb een beetje aandacht verloren hoor ik, ben niet elke dag meer op het forum, en heb blijkbaar niet snel genoeg gereageerd.
Maar zijn er wensen, jullie hebben mijn telefoonnummer, dus bellen kan altijd. Thuis loopt het niet zo lekker, vandaar dat ik er minder bij ben dan dat jullie gewend zijn, sorry.
Maar doe mijn best om leveringen op pijl te houden. en de productie gaat nog steeds goed hoor.
Groeten Gargamel.
Maar zijn er wensen, jullie hebben mijn telefoonnummer, dus bellen kan altijd. Thuis loopt het niet zo lekker, vandaar dat ik er minder bij ben dan dat jullie gewend zijn, sorry.
Maar doe mijn best om leveringen op pijl te houden. en de productie gaat nog steeds goed hoor.
Groeten Gargamel.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- Nietsnut
- Vriendelijke beheerder
- Berichten: 6138
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
- Echte naam: Melvin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 10 jul 1999
- Kilometerstand: 339.863km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Sterkte met het thuisfront Nico!
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
De processor is down!
Tandradpomp wil niet meer, dus het vullen van de processor gaat niet meer. Ik heb hem er al tussenuit gesleuteld, maar nu nog reviseren.
Het gekke is dat hij het uit de loop van de processor, dus wel doet.
We hebben een nieuwe klant gescoord, die trekt flink hard aan de voorraad. Een autospuiter, hij is er erg blij mee. Was al aan het extra gas geven, en dan nu dit!
Ook weer een nieuwe leverancier van olie. Of eigenlijk beter gezegd een oude die terug is op het nest. De andere vetboer, was toch niet zo eerlijk....
IJmuiden zit weer vol hoor! Daar staat genoeg.
O, ik denk dat de volgende geen lupo gaat worden, maar een A2, i.v.m. ik heb meer ruimte nodig
Ik denk zelfs aan het inruilen van de Mondeo, en die dan ook maar weer in de stickers. Daar naast dan misschien toch zo'n klein scheurijzertje, maar dat is toekomstmuziek.
Gargamel.
Tandradpomp wil niet meer, dus het vullen van de processor gaat niet meer. Ik heb hem er al tussenuit gesleuteld, maar nu nog reviseren.
Het gekke is dat hij het uit de loop van de processor, dus wel doet.
We hebben een nieuwe klant gescoord, die trekt flink hard aan de voorraad. Een autospuiter, hij is er erg blij mee. Was al aan het extra gas geven, en dan nu dit!
Ook weer een nieuwe leverancier van olie. Of eigenlijk beter gezegd een oude die terug is op het nest. De andere vetboer, was toch niet zo eerlijk....
IJmuiden zit weer vol hoor! Daar staat genoeg.
O, ik denk dat de volgende geen lupo gaat worden, maar een A2, i.v.m. ik heb meer ruimte nodig
Ik denk zelfs aan het inruilen van de Mondeo, en die dan ook maar weer in de stickers. Daar naast dan misschien toch zo'n klein scheurijzertje, maar dat is toekomstmuziek.
Gargamel.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Transport van Plantaardige Olie of Biodiesel (FAME)
Voor het transport van plantaardige olie of biodiesel gelden geen bijzondere voorwaarden. Beide stoffen vallen niet onder de ADR classificering. Ook aan de etikettering worden geen bijzondere voorwaarden gesteld.
Een en ander conform EG Richtlijn 1272/2008 en richtlijn 67/548/EWG
Voor opslag van Plantaardige Olie of Biodiesel (FAME) zijn beide stoffen ingedeeld in PGS klasse 4 (vlampunt > 100 graden Celsius). Ook voor de opslag van plantaardige olie en biodiesel worden geen bijzondere voorwaarden gesteld.
Een en ander conform PGS30 (Publicatie Blad Gevaarlijke Stoffen)
2N Biofuels , IJzergietersweg 3M, 1786RD Den Helder, Geregistreerd k.v.k. 37151236
Voor het transport van plantaardige olie of biodiesel gelden geen bijzondere voorwaarden. Beide stoffen vallen niet onder de ADR classificering. Ook aan de etikettering worden geen bijzondere voorwaarden gesteld.
Een en ander conform EG Richtlijn 1272/2008 en richtlijn 67/548/EWG
Voor opslag van Plantaardige Olie of Biodiesel (FAME) zijn beide stoffen ingedeeld in PGS klasse 4 (vlampunt > 100 graden Celsius). Ook voor de opslag van plantaardige olie en biodiesel worden geen bijzondere voorwaarden gesteld.
Een en ander conform PGS30 (Publicatie Blad Gevaarlijke Stoffen)
2N Biofuels , IJzergietersweg 3M, 1786RD Den Helder, Geregistreerd k.v.k. 37151236
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- BYM
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 300067km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zaanstad
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Nico ik had even een vraagje, met betrekking tot de nieuwe dopes...
Hoe zit het met gebruik van de biodiesel in de Lupo's in de winter?
Dit in verband met vlokken enzo
Hoe zit het met gebruik van de biodiesel in de Lupo's in de winter?
Dit in verband met vlokken enzo
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
- atg
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 25 jan 2014, 20:00
- Echte naam: arjan
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 jan 2000
- Kilometerstand: 225.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Costa del katwijk
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Mengen met diesel in een 50/50 % verhoudingBYM schreef:Nico ik had even een vraagje, met betrekking tot de nieuwe dopes...
Hoe zit het met gebruik van de biodiesel in de Lupo's in de winter?
Dit in verband met vlokken enzo
I've found my friends
There in my head
There in my head
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Arjan, je advies klopt niet.
Met de biodiesel van vorig jaar hebben we kunnen rijden tot 7 graden 100%
elke 2 graden kouder is het advies, 10 % dino er bij. dus met 5 graden 10 % dino toevoegen, met 3 graden 20 % dino toevoegen, met 1 graag 30 % dino toevoegen, en ga zo maar door...
Voor dit jaar moet ik nog even kijken of het misschien nog minder kan, dit omdat we nu een dope hebben toegevoegd tegen de instabiliteit. Niet tegen de vlokken, want dat gebruikte wij vorig jaar, maar dat koste wel veel, maar leverde niets op. Dit zou best eens kunnen helpen. Daar naast drogen we nu ook met beluchting, dit houd in dat de biodiesel ook droger is. dit kan ook best wel eens verschil kunnen gaan maken. Maar dan moeten we eerst een testje doen in de koelkast.
Nico
Met de biodiesel van vorig jaar hebben we kunnen rijden tot 7 graden 100%
elke 2 graden kouder is het advies, 10 % dino er bij. dus met 5 graden 10 % dino toevoegen, met 3 graden 20 % dino toevoegen, met 1 graag 30 % dino toevoegen, en ga zo maar door...
Voor dit jaar moet ik nog even kijken of het misschien nog minder kan, dit omdat we nu een dope hebben toegevoegd tegen de instabiliteit. Niet tegen de vlokken, want dat gebruikte wij vorig jaar, maar dat koste wel veel, maar leverde niets op. Dit zou best eens kunnen helpen. Daar naast drogen we nu ook met beluchting, dit houd in dat de biodiesel ook droger is. dit kan ook best wel eens verschil kunnen gaan maken. Maar dan moeten we eerst een testje doen in de koelkast.
Nico
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
- atg
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 25 jan 2014, 20:00
- Echte naam: arjan
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 jan 2000
- Kilometerstand: 225.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Costa del katwijk
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Ja weet ikGargamel schreef:Arjan, je advies klopt niet.
Nico
Ik ging ook van winterse temperaturen van -2 uit
I've found my friends
There in my head
There in my head
- Gargamel
- Goede 3L vriend
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
- Echte naam: Nico
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 jul 2002
- Kilometerstand: 202000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Cedergroen - LK6Y
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Breezand
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Zo, we draaien weer. Metylaat vat is nu ook van RVS, en een nieuwe pomp geplaatst. tot nu to gelukkig nog geen nee hoeven verkopen. maar we moeten nog wel even alle zeilen bij zetten om weer echt genoeg te hebben.
Overigens het pic up punt in IJmuiden lijkt nog niet erg in trek, niet bekent genoeg misschien?
gagamel
Overigens het pic up punt in IJmuiden lijkt nog niet erg in trek, niet bekent genoeg misschien?
gagamel
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
-
- Nieuwe vriend
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 29 mei 2014, 20:42
- Echte naam: Jan Jacob
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 0- 8-1999
- Kilometerstand: 230.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Brandstof: Normale diesel
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Pick up IJmuiden?
nee nog niet bekend bij mij, misschien nog niet goed gezocht.
hele verhaal over biodiesel net door gelezen, zeer interessant!
Ik kom bijna dagelijks in Ijmuiden (werk)
Waar zit pick up punt?
wil best eens bio proberen.
nee nog niet bekend bij mij, misschien nog niet goed gezocht.
hele verhaal over biodiesel net door gelezen, zeer interessant!
Ik kom bijna dagelijks in Ijmuiden (werk)
Waar zit pick up punt?
wil best eens bio proberen.
-
- Handgeschakelde vriend
- Berichten: 1431
- Lid geworden op: 18 jan 2014, 00:34
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 0- 0-2002
- Kilometerstand: 354.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Reflexsilver - LA7W
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Haaglanden
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
http://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=4&t=1880JanJ schreef: Waar zit pick up punt?
- BYM
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 300067km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zaanstad
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Ik ga binnenkort weer een keertje heen! Is voor mij prettiger aan te rijden dan HHW of DHGargamel schreef:Zo, we draaien weer. Metylaat vat is nu ook van RVS, en een nieuwe pomp geplaatst. tot nu to gelukkig nog geen nee hoeven verkopen. maar we moeten nog wel even alle zeilen bij zetten om weer echt genoeg te hebben.
Overigens het pic up punt in IJmuiden lijkt nog niet erg in trek, niet bekent genoeg misschien?
gagamel
Goed geregeld die pickup points, erg blij mee!
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Hoe zouden jullie biodiesel rijders de geur van je uitlaatgassen (van je lupo) omschrijven?
Normaal?
Frituur?
Verbrand?
Normaal?
Frituur?
Verbrand?
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
- Bresjee99
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1423
- Lid geworden op: 17 jan 2014, 21:45
- Echte naam: Robbin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 410.000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Reflexsilver - LA7W
- Brandstof: Mix diesel / biodiesel
- Locatie: Hillegom
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Ik heb nog nooit iemand horen klagen in de straat. Dat is trouwens bij een auto die op dikke olie rijdt wel anders... Dan riekt de ganse straat naar patatboer.3L-Dnadave schreef:Hoe zouden jullie biodiesel rijders de geur van je uitlaatgassen (van je lupo) omschrijven?
Normaal?
Frituur?
Verbrand?
Helaas geen Lupo meer in bezit, wel een mooie Polo Bluemotion 1.2 TDI voor de deur!
- Homer
- Trouwe 3L vriend
- Berichten: 984
- Lid geworden op: 07 feb 2014, 15:52
- Echte naam: Rene
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 21 sep 2000
- Kilometerstand: 265.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
yvon is een paar weken terug weg gestuurd toen ze ergens stopte om te zoeken waar ze heen moest... of ze een stukje door wilde rijden de auto stinkt haha
- Lupo 3L uit 2000, model 2001; schade en geschorst... donor
- Lupo 3L uit 2001 handschakel, gechipped met hoop extra's
- Nissan 350z roadster
- Mitsubishi Outlander PHEV MY2016
- Kever cabrio 1972 in aanbouw
- Suzuki GSX 600f motor
- Lupo 3L uit 2001 handschakel, gechipped met hoop extra's
- Nissan 350z roadster
- Mitsubishi Outlander PHEV MY2016
- Kever cabrio 1972 in aanbouw
- Suzuki GSX 600f motor
- atg
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 25 jan 2014, 20:00
- Echte naam: arjan
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 jan 2000
- Kilometerstand: 225.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Costa del katwijk
Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder
Ik ben weer op gewone diesel gaan rijden
1 van de redenen is de lucht vanuit de uitlaat idd
1 van de redenen is de lucht vanuit de uitlaat idd
I've found my friends
There in my head
There in my head