Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Toeleverancier
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

Hallo vrienden, vraagje... is er iets mis gegaan? waar zijn alle klantjes gebleven, ik hoor niets meer. Best wel jammer, zijn we geen vrienden meer :doh:
Gargamel.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
3L-Emiel
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2443
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
Autotype: Overige autotypes
Brandstof: Normale diesel

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door 3L-Emiel »

beetje druk... en weinig tijd...

dus als het aan mij ligt zijn we nog gewoon vriendjes,,, pc sorry dat ik even een tank met dino ben vreemd gegaan.
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

hihih. dat stink spul :-( maar kom snel maar weer op de koffie Emiel
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

prijs van de biodiesel, is momenteel 0.90 ct.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
Gebruikersavatar
Homer
Trouwe 3L vriend
Trouwe 3L vriend
Berichten: 984
Lid geworden op: 07 feb 2014, 15:52
Echte naam: Rene
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 21 sep 2000
Kilometerstand: 265.000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Moonsilver - LR7X
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Homer »

Ff berichtje vanuit gumbet, turkije. ;) sinds april heb ik de leaseauto de deur uit gedaan en rij nu met een passat 2.0 tdi. Aangezien ik nog steeds een tankpas heb en dicht bij mijn werk zit tank ik regelmatig ook de lupo vol met dino... Dus ben ook (even?) van de bio af helaas want het concept blijft me boeien....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Lupo 3L uit 2000, model 2001; schade en geschorst... donor
- Lupo 3L uit 2001 handschakel, gechipped met hoop extra's
- Nissan 350z roadster
- Mitsubishi Outlander PHEV MY2016
- Kever cabrio 1972 in aanbouw
- Suzuki GSX 600f motor
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

@ Homer, dank je wel voor je bericht Homer.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
Gebruikersavatar
Joch3m
Handgeschakelde vriend
Handgeschakelde vriend
Berichten: 1275
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:26
Echte naam: Jochem
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 21 aug 2012
Kilometerstand: 101000
Locatie: Purmerend

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Joch3m »

Om heel eerlijk te zijn vind ik gewone diesel een stuk fijner rijden, auto heeft meer vermogen en ruikt niet meer naar patat. Ook het gesjouw met die vaten en opslag vond ik te veel moeite (ben helaas lui van aard).

We zijn nog wel steeds vriendjes hoor :)
Seat Mii Sport met drive pakket
VW Lupo 3l moonsilver
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

Hallo vrienden.
Even een up date van ons.
De processor is momenteel down. Moix pomp heeft het begeven, en de procesoperator ook momenteel.
Ja zelf ben ik door mijn rug gegaan, een oude kwaal, lijkt wel op een een lupo, altijd wat grr
Goede de pomp is voor revisie naar de pompendokter, en ik loop bij de osteopaat en een een masseer mevrouw om me weer op de rails te krijgen.
Ik hoop deze week weer aan mijn gewone werk te kunnen, en stiekem ook weer de wat te kunnen doen in de fabriek.
We hebben nog wat voorraad gelukkig. Maar het is nog steeds erg stil met de 3L klantjes. Omgeving Andelst doet het nog erg goed, maar in den Helder ligt het aardig stil.
Jammer hoor.
We hebben wat nieuwe klanten gevonden die de verwarming er mee laten draaien, en gewoon wat andere, dan wel geen 3L, maar wel biorijders.
Nog acht dagen dan komt er versterking en misschien ook wat verstoring, we zullen zien hoe dat met de tijd uit gaat pakken.
We vinden het erg jammer dat we jullie zo weinig zien, andere koffie valt niet in de smaak?
Ja de van Nelle was niet meer te krijgen :-(
Ik lees nog mee, daar waar ik kan natuurlijk
Groeten de gifmengert.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
A2rijder
3L Maat
3L Maat
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 sep 2015, 20:58
Echte naam: Anton
Autotype: Overige autotypes
Kilometerstand: 999.999km
Transmissie: Automaat
Kleur: Ebonyschwarz Perleffekt, 4Z - LZ9W
Brandstof: Mix diesel / biodiesel
Locatie: Delft

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door A2rijder »

Sorry Gargamel.....

Ik wilde met mijn privé diesel langs komen maar nu benzine gekocht!

Verder is de bestelbus nu vaak in België en met 97 cent per Liter, even hamsteren......
Zodra ik rit in die buurt krijg wat ik 1 dag vooraf te horen krijg zal ik zeker bellen.
Ik mis de frietkraam geur toch een beetje dus meng moeiteloos tot 40% bio en 60 normale.... nu de winter eraan komt.

Hoewel ik dus Ex 3L rijder ben zal ik je zeker niet vergeten en sterkte met je gezondheid.... zelf ben ik ook niet 100%.
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Nietsnut »

Hey gifmenger, ik wil wel weer gaan mixen maar moet zien hoe ik het spul bij mij thuis krijg.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Gebruikersavatar
BYM
3L Vriend voor het leven
3L Vriend voor het leven
Berichten: 1564
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 300067km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zaanstad

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door BYM »

Nietsnut schreef:Hey gifmenger, ik wil wel weer gaan mixen maar moet zien hoe ik het spul bij mij thuis krijg.


Als iemand bij mij kan brengen morgen, kan ik meenemen,moet donderdag naar Emmen toe dus zou dan kunnen droppen bij jou :)
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......

Mijn rekord: Afbeelding
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Nietsnut »

Dat is een optie alleen die Nico zelf niet echt in de buurt momenteel.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

processor op z'n kont grr.
Is al een paar weken zo, en het schiet niet op om hem weer aan de praat te krijgen. er zitten leidingen verstopt in de circulatie.
Mijn rug heeft het ook een beetje begeven, dus sleutelen ging ook een tijd niet. En nu mijn meisje er is met de kinderen heb ik even andere dingen aan mijn hoofd.
Maar ik zal er wat op moeten verzinnen, straks kan ik zelf ook nog aan die vieze dino. En dat is niet de bedoeling.
Zitten al wat klantjes te wachten nu, en dat is ook erg vervelend natuurlijk.
Zelfs Niek zijn kachel die nu volop brand op de biodiesel lurkt er aardig aan. En als er eentje is die niet moet gaan pruttelen is het Niek :mrgreen:
ik probeer iemand in te schakelen om me te helpen, ik ga dan wel op een krukje zitten en vertel wel wat er los gesleuteld moet worden.
ik hou jullie wel op de hoogte.
de gifmegert.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
A2rijder
3L Maat
3L Maat
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 sep 2015, 20:58
Echte naam: Anton
Autotype: Overige autotypes
Kilometerstand: 999.999km
Transmissie: Automaat
Kleur: Ebonyschwarz Perleffekt, 4Z - LZ9W
Brandstof: Mix diesel / biodiesel
Locatie: Delft

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door A2rijder »

Processor en Moix Pomp, de eerste weet ik maar de 2e, wat is dat voor een pomp.

Wel ervaring dat bepaalde vetten bij stil staan hard worden en de leidingen verstoppen.
Heb je ook leiding verwarming of tijdig afgetapt?
Kokos vet voor voedingsindustrie ervaring en bij koud vet was het ook hard werken.
Nu opgelost met verwarmde leidingen en korter.....

Ik weet ook dat het afval vet wat mijn ex werkgever afvoerde eerst een week in warme kamer gezet werd met 45 graden dn us zo de 200 liter vaten
verwarmen voor het weer vloeibaar werd.
Vermoedelijk zit je met de snackbar resten met hetzelfde, afhankelijk van vet en/of olie soort.
Dat het geen bio diesel werd maar verwerkt in veevoer, dus een grote concurrent is voor jou inkoop die minder kieskeurig is.

Deze veevoer firma is op een nieuwe installatie over gegaan en er liggen zowel nieuwe als gebruikte pompen dus als je iets nodig hebt?
Geen idee of hij wil verkopen maar vermoedelijk wel, de oude staat nu stil en is leeg getapt.
Ooit 3x daar geweest en hij stopte met bio diesel omdat veevoer meer opleverde en makkelijker te reinigen was en minder eisen aan zuiverheid stelde.
Vooral dieren eten alles wat eetbaar en niet bedorven is en mijn dieseltje stelde hogere eisen.

Ik hoor wel of ik je naast je ook rug klachten misschien toch kan helpen.
Als helaas werkloos nu meer tijd gekregen helaas en dus als ik wat kan doen, iets meer graag dan koffie drinken graag.....
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

A2rijder schreef:Processor en Moix Pomp, de eerste weet ik maar de 2e, wat is dat voor een pomp.

Wel ervaring dat bepaalde vetten bij stil staan hard worden en de leidingen verstoppen.
Heb je ook leiding verwarming of tijdig afgetapt?
Kokos vet voor voedingsindustrie ervaring en bij koud vet was het ook hard werken.
Nu opgelost met verwarmde leidingen en korter.....

Ik weet ook dat het afval vet wat mijn ex werkgever afvoerde eerst een week in warme kamer gezet werd met 45 graden dn us zo de 200 liter vaten
verwarmen voor het weer vloeibaar werd.
Vermoedelijk zit je met de snackbar resten met hetzelfde, afhankelijk van vet en/of olie soort.
Dat het geen bio diesel werd maar verwerkt in veevoer, dus een grote concurrent is voor jou inkoop die minder kieskeurig is.

Deze veevoer firma is op een nieuwe installatie over gegaan en er liggen zowel nieuwe als gebruikte pompen dus als je iets nodig hebt?
Geen idee of hij wil verkopen maar vermoedelijk wel, de oude staat nu stil en is leeg getapt.
Ooit 3x daar geweest en hij stopte met bio diesel omdat veevoer meer opleverde en makkelijker te reinigen was en minder eisen aan zuiverheid stelde.

Vooral dieren eten alles wat eetbaar en niet bedorven is en mijn dieseltje stelde hogere eisen.

Ik hoor wel of ik je naast je ook rug klachten misschien toch kan helpen.
Als helaas werkloos nu meer tijd gekregen helaas en dus als ik wat kan doen, iets meer graag dan koffie drinken graag.....
A2 rijder de Mix pomp is de pomp waar ik de het hele handeltje mee mix.
Je bent welkom hoor, en we drinken niet de hele dag koffie. Ik wil je best de in en outs leren. Altijd leuk. vervolg in het volgende bericht.
Nico
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

processor, is weer online ! vandaag weer een eerste proces gedraaid. Het is nog wel een bende in de loods, want alles losmeubelen dat geeft een vette bende. Maar alles werkt weer en ik heb zelfs wat kunnen verbeteringen kunnen uitvoeren.Meisje en de kinderen hebben ook aandacht nodig, dus hele dagen werken kan niet. Ik hoef me nu gelukkig geen zorgen meer te maken dat bij Niek de kachel uit gaat. Het duurt nog even voor Niek weer hier is om voorraad mee te nemen naar Andelst. dag of 10 denk ik. Er was iemand die 120 ltr besteld had bij Niek, maar hij weet de naam niet meer. Misschien dat diegene dit leest dan weet hij het.
Ik zat net even de eerste plaatjes te bekijken van dit onderwerp, en daar heb ik nog een beetje haar lolll
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

we hebben een oplossing gevonden om de biodiesel mooi op temperatuur te houden in de loods. We hadden ook last van vlokken in het afgiftevat. Maar een elektrische badkamervloerverwarming past onder een IBC, onder de blaas dan. Niek had er eentje gekocht om zijn biodiesel dat voor zijn kachel bestemd is. Die staat ook erg koud. Maar die was erg duur, ruim driehonderd euro, zonder thermostaat. Nu heb ik er eentje gevonden voor 200 met thermostaat, wel ex btw.
Die heb ik besteld, het blijft dan alleen van belang dat de gebruikers het zelf warm genoeg houden, maar mijn filters lopen niet meer vol, helemaal top. we houden het gewoon op een graad of twaalf straks.
Maar zou dit ook met een soort omvormertje in de auto in te bouwen zijn?
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
WouteLLL
Allemans 3L vriend
Allemans 3L vriend
Berichten: 344
Lid geworden op: 09 dec 2014, 14:30
Echte naam: Wouter
Autotype: Audi A2 1.2TDI
Kilometerstand: 228.000km
Transmissie: Automaat
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Marum

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door WouteLLL »

Er is ook verwarmings-lint verkrijgbaar om leidingen is huis of in de schuur vorstvrij te houden. Zoiets zou ik liever om de leidingen en het brandstoffilter doen omdat dit minder stroom gebruikt. Als de motor eenmaal loopt dan komt er ook weer relatief warme brandstof via de retourleiding terug in de tank zodat dat ook wat opwarmt.
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door Gargamel »

WouteLLL schreef:Er is ook verwarmings-lint verkrijgbaar om leidingen is huis of in de schuur vorstvrij te houden. Zoiets zou ik liever om de leidingen en het brandstoffilter doen omdat dit minder stroom gebruikt. Als de motor eenmaal loopt dan komt er ook weer relatief warme brandstof via de retourleiding terug in de tank zodat dat ook wat opwarmt.
Ja is ook verkrijgbaar. Niek gebruikt dat ook voor van zijn opslagtank naar zijn kachel. maar als en/en zelf zou ik dat niet doen. alleen de tank op temperatuur houden lijkt me handiger. om je afgifte dan ook nog te doen, je kan gewoon even terug pompen van je afgifte pistool te ibc in dan komt het ook op temperatuur. Je stroomverbruik is echt te verwaarlozen Woute. hoe vaak is het nu echt te koud? thermostaat er tussen en die paar graden. Niek heeft er een isolatiehoes om gemaakt, dat geeft ook minder verlies.
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
A2rijder
3L Maat
3L Maat
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 sep 2015, 20:58
Echte naam: Anton
Autotype: Overige autotypes
Kilometerstand: 999.999km
Transmissie: Automaat
Kleur: Ebonyschwarz Perleffekt, 4Z - LZ9W
Brandstof: Mix diesel / biodiesel
Locatie: Delft

Re: Introductie 2N-Biofuels uit Den Helder

Bericht door A2rijder »

Een IBC tank kan op 2 manieren gemaakt zijn.
De met plastic onder isoleren redelijk maar kunnen slecht tegen warmte .
Maar de stalen die ik heb, de nemen de kou van de vloer op.
Daarom heb ik er een houten pallet onder en de gaten gevuld met glaswol.
Ook de rest, 15 cm, wel dik maar dan houd je het warmer en is er minder dure stroom nodig voor te verwarmen.

Het grootste probleem is het kraantje, word met gat in isolatie wel koud en dat nu opgelost met pijpje van 40 cm.
Dan tap ik dus af in gieter om de auto te vullen.
De temperatuur bij aflevering was 24 graden en nu 21 dagen later nog 7 graden zonder verwarming in koude betonnen schuur.

Ik heb deze elders gekocht maar ga toch echt volgende keer naar Den Helder.
Ik weet niet wat ik nu heb maar wel een erg vreemde Viskraam geur uit Scheveningen.
Patat gaat nog maar ik ben nu de visboer....
Ja, ik betaalde maar 78 cent per liter maar toch dan maar iets duurdere die wel redelijke geur achter laat.

Naast mijn isolatie deken van 15 cm die prima bevalt meld ik dit omdat de goedkopere mij totaal niet bevalt.
Ik rij nu 25% bio en 75 % diesel maar als ik deze zomer puur op deze visolie moet rijden????
Gesloten

Terug naar “2N-Biofuels - Den Helder”