Ik vond verschillende informatie op verschillende topics maar niet echt wat ik zocht daarmee dit topic
Ik heb mijn onderhoud gedaan van mijn A2 maar ik vind mijn dieselfilter (brandstoffilter) niet.
De oliefilter vond ik achter radiator en voor het blok (succes !)
De interieurfilter vond ik met filmpjes op you tube van.
Ook de olie verversen is me gelukt (dit is nieuw voor mij)
De luchtfilter kon ik vervangen rechtsonder de radiator (even onder wagen liggen, 2 schroefjes los, dat ging vrij vlot)
Maar nu de brandsstoffilter (mazoutfilter waarvan we in België over spreken) deze vind ik niet
IK dacht gezien te hebben op een filmpje op you tube onder de wagen voor het rechter achterwiel.
Ik ben dan maar naar een vriend geweest die iets handiger is met wagens om mij te laten begeleiden,
mijn filter die ik meekreeg uit de winkel past niet zo zei hij me.
Ik heb mijn filter gehaald bij een onderdelenwinkel om de hoek. Maar stel mij de vraag of dit de juiste is ? (in bijlage foto's)

alle foto's wat ik vond

Vraag ook naar waar halen jullie je filters ? en wat zijn de prijzen ? Iemand enig idee over verschil in prijs/ kwaliteit ?
Dit vind ik op het forum hierover :
... totaalprijs voor de 4 filters allemaal van het merk Mann is onder 50 euro VOLKSWAGEN LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L (61Pk) Brandstoffilter MANN-FILTER (Ref: WK 842/12 x) € 20.18 Oliefilter MANN-FILTER (Ref: HU 719/7 x) € 6.41 Luchtfilter MANN-FILTER (Ref: C 12 107/1) € 13.58 Interieurfilter ...
Ik betaal voor mijn filters , 45,41€ brandstoffilter knecht , 11.40€ oliefilter, 24,20€, € 13.84 mann luchtfilter
Al doende leer ik, bedankt voor reacties ! ...

gemaakt op de autoweg en alles