inclusief montage 275-,

Ik moet wel even prioriteiten gaan stellen, want ik wil wat te veel merk ik al weer. Ik denk dat ik alleen de schokdempers ga vervangen en niet voor de verlagingsset ga.Don 3L Jose schreef:Niet wat voor Reichbus?

? Ik denk dat je dan duurder uit bent hoorreichbus schreef:Ik moet wel even prioriteiten gaan stellen, want ik wil wat te veel merk ik al weer. Ik denk dat ik alleen de schokdempers ga vervangen en niet voor de verlagingsset ga.Don 3L Jose schreef:Niet wat voor Reichbus?

Nou breekt mijn klomp. Ik heb vorige week advies gevraagd en toen kwamen we uit op een setje monroedempers van 50 euro. Wat is daar fout aan?3L-Dnadave schreef:? Ik denk dat je dan duurder uit bent hoorreichbus schreef:Ik moet wel even prioriteiten gaan stellen, want ik wil wat te veel merk ik al weer. Ik denk dat ik alleen de schokdempers ga vervangen en niet voor de verlagingsset ga.Don 3L Jose schreef:Niet wat voor Reichbus?
Je moet namelijk exact dezelfde delen demonteren....en de complete verlagingsset is denkik goedkoper dan alleen de dempers los kopen