Willemvee schreef:Dat iemand zijn Lupo eigenlijk niet echt wil verkopen, daar kan je alleen maar begrip voor hebben toch?

Zo had ik het nog niet bekeken Willem.
Willemvee schreef:Voorbeeldje: Foppe wil nu zijn Lupo verkopen, omdat een A2 veel handiger is met zijn groter wordende kinderen. Maar ja, als zich straks een koper meldt voor deze perfecte auto, en het wordt allemaal ineens echt... Dan heb je heel veel kans dat hij ineens naar alternatieven gaat zoeken. Kinderen in een tehuis plaatsen, of iets van Bonzai techniek op ze toepassen zodat ze niet verder groeien, dat soort dingen.
Diezelfde situatie staat hier ook te gebeuren. Met de komst van een nieuwe tuut moet de zweefmobiel (BX) de deur uit. Een wagen die mij herhaaldelijk hoofdpijn heeft bezorgd, maar ook vele zalige kilometers en mooie momenten. Ik verwacht toch wel een traantje te zullen laten als die de straat uitrijdt...
Willemvee schreef:Ga trouwens eens bij die auto kijken. Mocht je het geluk hebben dat hij toch aan de kinderen gehecht blijkt, koop je een van de mooiste Lupo's van Nederland...
Hmmm nee, na een veelvoud aan vruchteloze afspraken bedank ik voor de eer...