http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?pr=0&fromparkdeck=1&id=244268445
Email naar de verkoper is reeds verzonden, afwachten nu.

Moderator: NicoTDI
Newbie-vraag: is de chassisnummer-check iets dat je online (nationale auto pas o.i.d.) kunt uitvoeren, of kan dit enkel bij een VAG-dealer?Wolf schreef:Veel aangedaan, maar het blijft een 99-er met 'slechts' 194.000 kilometer. Chassisnummercheck lijkt me een aanrader. En de overige aankooptips lijken me ook aandacht te verdienen.
Auto is van 1999 en in 2005 in nederland voor het eerst op kenteken gezet. Geen origineel nederlandse dus.Willemvee schreef:... Originele Nederlandse auto trouwens, en dan zonder NAP...
Wolf schreef:Auto is van 1999 en in 2005 in nederland voor het eerst op kenteken gezet. Geen origineel nederlandse dus.Willemvee schreef:... Originele Nederlandse auto trouwens, en dan zonder NAP...
Niek schreef:Newbie-vraag: is de chassisnummer-check iets dat je online (nationale auto pas o.i.d.) kunt uitvoeren, of kan dit enkel bij een VAG-dealer?Wolf schreef:Veel aangedaan, maar het blijft een 99-er met 'slechts' 194.000 kilometer. Chassisnummercheck lijkt me een aanrader. En de overige aankooptips lijken me ook aandacht te verdienen.
Zelfs mijn meisje vind 'm leuk. Dat zegt toch wel iets.3lmaniac schreef:Wel een mooi ding! Gti koplampen en schroefset!
Jeroenn schreef:Heeft vaker te koop gestaan, geloof dat hij op het andere 3l forum wel eens voorbij gekomen is.
Hmmm...Willemvee schreef:Ja, dat verhaal van ' auto heeft aan shows meegedaan' herkende ik ook gelijk. Die gezinsuitbreiding ook trouwens. Toch staat hij denk ik meer dan een half jaar te koop.
Als nieuwkomer binnen het 3L-wereldje zal ik beslist gebruik willen (en moeten!) maken van de kennis die hier aanwezig is. Het zou inderdaad zonde zijn als ik thuiskom met de spreekwoordelijke kat-in-de-zak.Willemvee schreef:inderdaad, voor je hem koopt moet daar even goed naar gekeken worden lijkt me. Koop deze en je hebt een van de vetste Lupo 3l' s binnen de club. Koop deze zonder iemand mee te nemen met verstand van zaken en je hebt misschien binnen een week het vetste motorblok van de club. Kortom: voorzichtig. Het is veel geld.
Willemvee schreef:...Originele Nederlandse auto trouwens, en dan zonder NAP...
Mijn eerste ingeving was "een 4-letterig kenteken, zal wel een originele Nederlander zijn". Maar de RDW ontkrachtte die illusie.Wolf schreef:Auto is van 1999 en in 2005 in nederland voor het eerst op kenteken gezet. Geen origineel nederlandse dus.
Wolf schreef:Veel aangedaan, maar het blijft een 99-er met 'slechts' 194.000 kilometer. Chassisnummercheck lijkt me een aanrader. En de overige aankooptips lijken me ook aandacht te verdienen.
Niek schreef:Newbie-vraag: is de chassisnummer-check iets dat je online (nationale auto pas o.i.d.) kunt uitvoeren, of kan dit enkel bij een VAG-dealer?
Mannen, wederom bedankt voor de tips. Hier word ik blij van. Top.Joch3m schreef:Je kan met de chassisnummer naar de dealer gaan en daar navraag doen, soms helpen ze je, soms niet. Of even aan NicoTDI vragen via pb.
Niek schreef:Deze staat iets dichter bij huis. Weliswaar geen schuifdakje, climate control, standkachel of ESP maar deze automobiel ziet er stukken frisser uit dan de eerder door mij gemelde "gelbe mit vollausstattung" in Duitsland.
Inderdaad. Was ook niet van plan zoveel geld ervoor te geven. Bovendien moet de wagen een grote beurt krijgen (conform uitspraak verkoper). Dat alleen al gaat minimaal €800 kosten schat ik, met een kans dat er ook nog eens prijzige narigheid naar boven komt.-Ap- schreef:4500??!! Ga je niet krijgen voor een 99'er....
Daarom zit ik nog steeds te azen op die gele met "vollausstattung" op mobile.de. De daar gevraagde €5.500 ga ik nooit niet betalen - de dagwaarde van die gele uit 2003 inclusief opties is volgens de ANWB dagwaarde calculator tussen de €4.200 en €4.400 indien je 'm bij een dealer (!) koopt.Jeroenn schreef:Koop een blauwe 03 voor 3500, lampen voor 400 en een schroefset. Op het leren interieur na dezelfde wagen met veel meer plezier. Dit ding is tenslotte al 15 jaar. En word voor dezelfde prijs aangeboden als een Gti uit 2000 met 2k
Volgens de verkoper zit er alleen maar een gewone verwarming in, geen airco.3L-Emiel schreef:auto heeft geen climatronic, wel een handbediende airco airco.Niek schreef:Deze staat iets dichter bij huis. Weliswaar geen schuifdakje, climate control, standkachel of ESP maar deze automobiel ziet er stukken frisser uit dan de eerder door mij gemelde "gelbe mit vollausstattung" in Duitsland.