Kijk en oordeel

GefixtJohan schreef:link werkt niet Nico
lupocor schreef:echt weer Nederland he.
gelijk verbieden ,levens gevaarlijk.
het zal je kind maar wezen die eronder komt.
ook vraag ik me af of de verzekering erin trapt en of ze je wel willen verzekeren want verplicht zijn ze het niet.
Kijk, wij zijn het eens!Rick-3L schreef:Ik vindt dit echt zwaar kansloos!
Mensen van 16 en ouder mogen hier gewoon inrijden zonder bewijs.
Loopt jouw kind over het zebrapad, of ligt je auto in de prak.
Ja... Het is legaal.
Ook als je iets veroorzaakt heb je verzekeringstechnisch een probleem. M.A.W schades en letsel waarschijnlijk ook niet vergoed.
Dichtkitten dit, schandalig en levensgevaarlijk!![]()
Dit mijn persoonlijke opinie![]()
-Rick
Jij bent optimistisch. We zijn in NL en de bureaucratie viert hoogtij. Dus reken er nog maar niet op. Vaak moet het eerst flink fout gaan voordat ineens wel sneller kan...Rick-3L schreef: Dit is al paar maanden uit, we mogen wel verwachten dat dit opgelost is!
Dat is waar! Dit is spelen met levens...Don 3L Jose schreef:Jij bent optimistisch. We zijn in NL en de bureaucratie viert hoogtij. Dus reken er nog maar niet op. Vaak moet het eerst flink fout gaan voordat ineens wel sneller kan...Rick-3L schreef: Dit is al paar maanden uit, we mogen wel verwachten dat dit opgelost is!
Totdat je iemand in je 3L hebt.3L-Dnadave schreef:Geweldig! Tof dit soort mazen in de wet
Als jij je auto verzekerd heb als landbouw voertuig tot 25kmpu en hij rijdt met 80 iemand aan.3L-Dnadave schreef:in het filmpje zeggen ze toch dat er naast een verzekeringsplicht verder geen verplichtingen zijn?
dus alst goed is zijn de mensen die hier in rijden wel verzekerd
Die mensen die op zo'n brommer rijden hebben vaak wel een certificaat. De mensen in die auto hoeven nognooit een auto bedient te hebben. En hoeven ook geen idee te hebben hoe je überhaupt je sleutel in het contact doet.3L-Dnadave schreef:oo zoo, ja maar dat is weer een apart verhaal....
dan kan je je beter druk maken om alle opgevoerde brommers in nederland, die van ondergetekende incluis