Vandaag de homewizard weer aan de praat gekregen in de fabriek

Dat was eerder gelukt, maar door een stroomprobleempje, wilde de wizard liever niet meer gezien worden leek wel.

Er zijn nog twee stekkercontacten die gewoonweg niet willen werken
Ook de heatlink wilde nog niet, maat weet inmiddels wel waar het aan ligt. De thermostaat moet een open term zijn, maar ik heb een aan/uit. Die kan ik mooi ruilen met de thermostaat thuis. Dat wordt morgen.
Dan loopt bijna alles via de Ipad of Iphone. Leuk en heel erg handig. Ook twee rookmelders geinstaleerd. En contacten op de deur. Dus een beetje mijn eigen beveiliging aangelegd.
Morgen ook proberen de camera aan te sluiten, maar dat lijkt niet zo eenvoudig, O ja en de verlichting, wil ook maar niet werken. De planning was, als de deur open gaat krijg ik een signaal, de verlichting kan ik dan handmatig aan doen, en de camera, daar op kan ik dan zien wie er binnen is getreden. Aangenomen dat het Niek, is , maar is het een ongenode gast, dat weet ik het en kan ik ook nog een alarmering aansturen.
de grootste trick wordt nog monsteren als een proces de eerste of tweede trap heeft gehad. Ook dat wil ik voor elkaar krijgen, met twee magneetventielen die ik wil aansturen door de homewizard. dat op zicht met de camera, monsterflesje vol klep weer dicht. Maar wel met een back-up, zodat als een ventiel niet werkt dat er nog eentje achter zit, zodat ik niet verrast kan worden door een misser, en de loods en de hele straat vol lopt met het kostbare goedje.
Ik ben er al even mee bezig, en het lijkt toch te gaan lukken. Ik heb wat hulp gehad vandaag, want ik heb wel een blinde vlek voor elektronica