Vanmorgen uit de nachtdienst gekomen en eerst een weekje Denemarken geboekt.
Nog op wat advertenties gereageerd en daarna een tukkie gedaan.
Daarna bij de 3L van een oom de linker lamp van de koplamp vervangen.
En nu weer hier
I drive my car as I Q my meat ..... Low & Slow
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
nou door 2 verschillende gamma's heen lopen struinen opzoek naar een onderdeel dat niet bestaat
vervolgens maar een vaatwasser aangesloten op de orginele manier
Zojuist de krabpaal opgezet, had er eentje op maat besteld, ondanks mijn 2 linker handen, toch nog gelukt :P Ook een loopbrug bij gemaakt.
Die ga ik nog "ophangen" met dikke touwen ( zoals aan de krabpaal hangt ), zodat ie minder door kan hangen.
Jij bent goed. Je gaat eerst een terrarium in elkaar zetten, zaagt 600 steentjes op maat, maakt een krabpaal met hangbrug voor je kat en dan ga je beweren dat je twee linker handen hebt .
Oh klein puntje: je moet natuurlijk niet je hoofd stoten als je naar je terrarium sprint.
MetallicatTim schreef:Zojuist de krabpaal opgezet, had er eentje op maat besteld, ondanks mijn 2 linker handen, toch nog gelukt :P Ook een loopbrug bij gemaakt.
Die ga ik nog "ophangen" met dikke touwen ( zoals aan de krabpaal hangt ), zodat ie minder door kan hangen.
Ja GoldTatze ken ik, maar dat is duur spul zeg!! Om de loopbrug die ik heb gemaakt te maken met het spul van hun zou ik ongeveer 250 euro kwijt zijn. Nu was ik 3 tientjes kwijt.
Toegegeven, hun spul ziet er wel 100x mooier uit, maar vind de prijs niet gerechtvaardigd, dus gekozen voor een eigen simpel ontwerpje. Als er ooit weer wat geld over is, maak ik wel iets mooiers. De katten zal het geen worst interesseren
Vandaag met mijn oudste dochter van 11 een middelbare school uitgezocht. Voor ons de eerste keer en best wel spannend en interessant. Ik hoop dat we de juiste keuze gemaakt hebben.
Vanmiddag het aquarium van diezelfde dochter opnieuw opgebouwd, nadat afgelopen week de twee jongsten veel te veel voer in de bak hadden gegooid wat overduidelijk is gaan rotten. Het ziet er nu weer toonbaar uit, ook al is het eigenlijk niet goed om de vissen meteen in een verse bak water te gooien. Maar dit leek mij beter dan ze in zwaar vervuild water rond te laten zwemmen.
Geinig, afgelopen week met precies hetzelfde bezig geweest. Mijn dochter gaat na de zomervakantie ook naar het voorgezet onderwijs. Haar CITO advies is VWO waarvan hierin Purmerend 2 scholen zitten dit deze opleiding geven. Dus afgelopen week naar beide open avonden geweest. 1tje is echt heel groot, net een fabriek maar wel goede resultaten. De ander is kleinschalig met naast de gebruikelijke vakken ook veel aandacht voor kunst en sport. Daarnaast hebben ze ook 2-talig onderwijs.
Vandaag mijn zeeaquarium schoon gemaakt en water ververst met water uit een ander aquarium. Ik heb een als erin zitten die ik maar niet weg krijg en al mijn koralen sloopt.
reichbus schreef:Vandaag met mijn oudste dochter van 11 een middelbare school uitgezocht. Voor ons de eerste keer en best wel spannend en interessant. Ik hoop dat we de juiste keuze gemaakt hebben.
Vanmiddag het aquarium van diezelfde dochter opnieuw opgebouwd, nadat afgelopen week de twee jongsten veel te veel voer in de bak hadden gegooid wat overduidelijk is gaan rotten. Het ziet er nu weer toonbaar uit, ook al is het eigenlijk niet goed om de vissen meteen in een verse bak water te gooien. Maar dit leek mij beter dan ze in zwaar vervuild water rond te laten zwemmen.
Seat Mii Sport met drive pakket VW Lupo 3l moonsilver
Tot middernacht in het waterlandziekenhuis gezeten, waar mijn oom naartoe is overgebracht.
Alleen .... Hij is hersendood.... Dus hij ligt aan de morfine nu...
Ergo, ik weet al dat hij doodgaat aankomende week, alleen nog niet wanneer.
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......