Ik heb deze besteld:
https://www.ebay.de/itm/%C3%96lstandsen ... 2749.l2649
Dan aan de zijkant tegen het carter schroeven.
Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Moderator: reichbus
- pinkpanter
- Trouwe 3L vriend
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 09:39
- Echte naam: mario
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 270.000km
- Transmissie: Automaat
- Brandstof: Normale diesel
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Heb je na de inbouw van de motor de basisinstellingen gedaan ?
Wat niet kapot is moet je niet repareren
-
- Nieuwe vriend
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 28 okt 2017, 21:07
- Echte naam: Henk
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 12 jun 2001
- Kilometerstand: 000.000km
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Tegen de zijkant tegen het carter schroeven, daar had aan gedacht, even uitdokteren op welke hoogte, kan het proberen, zou misschien een alternatief voor de originele kunnen zijn.
De Basisinstellingen zijn gedaan.
De Basisinstellingen zijn gedaan.
- pinkpanter
- Trouwe 3L vriend
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 09:39
- Echte naam: mario
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 270.000km
- Transmissie: Automaat
- Brandstof: Normale diesel
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Volgens mij heeft de sensor niets te maken met de werking van het gaspedaal.
Normaal zou je in de N stand gewoon gas moeten kunnen geven .
Start de auto in de P stand en zijn de code,s van de bak ECU gewist .
Normaal zou je in de N stand gewoon gas moeten kunnen geven .
Start de auto in de P stand en zijn de code,s van de bak ECU gewist .
Wat niet kapot is moet je niet repareren
-
- Nieuwe vriend
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 28 okt 2017, 21:07
- Echte naam: Henk
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 12 jun 2001
- Kilometerstand: 000.000km
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Ik heb de drijfstang en de zuiger eruit, het ziet er allemaal uit als nieuw, er is ook geen schade ontstaan door het raken van de klep.
En nu komt het grapje als ik de zuiger op de cilinderkop zet past er een voelermaat van 0,35 tussen de klep en de zuiger???????
Dit kan alleen betekenen dat er wat tussen de klep en de klepzitting gezeten heeft, misschien heeft iemand er ooit wat in laten vallen.
Met de klep demonteren heb ik hier helaas niet op gelet.
De boel wat opschuren met kleppasta en weer monteren die handel.
Die druifstangbouten waar kun je die het beste kopen.
Zijn deze ook in andere motoren gebruikt.
En nu komt het grapje als ik de zuiger op de cilinderkop zet past er een voelermaat van 0,35 tussen de klep en de zuiger???????
Dit kan alleen betekenen dat er wat tussen de klep en de klepzitting gezeten heeft, misschien heeft iemand er ooit wat in laten vallen.
Met de klep demonteren heb ik hier helaas niet op gelet.
De boel wat opschuren met kleppasta en weer monteren die handel.
Die druifstangbouten waar kun je die het beste kopen.
Zijn deze ook in andere motoren gebruikt.
- pinkpanter
- Trouwe 3L vriend
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 09:39
- Echte naam: mario
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 270.000km
- Transmissie: Automaat
- Brandstof: Normale diesel
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Over welke motor heb je het nu ?
volgens mij kon je geen gas geven .
volgens mij kon je geen gas geven .
Wat niet kapot is moet je niet repareren
-
- Nieuwe vriend
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 28 okt 2017, 21:07
- Echte naam: Henk
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 12 jun 2001
- Kilometerstand: 000.000km
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Dat is mijn reservemotor, die nieuwe.
Die ik in de auto heb gebouwd werkt get gas niet.
Ik ben met twee dingen bezig.
Die ik in de auto heb gebouwd werkt get gas niet.
Ik ben met twee dingen bezig.
- pinkpanter
- Trouwe 3L vriend
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 09:39
- Echte naam: mario
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 270.000km
- Transmissie: Automaat
- Brandstof: Normale diesel
Re: Verschillen Lupo 3l Audi A2 3l
Ben je er nu achter waarom je geen gas kunt geven ?
Wat niet kapot is moet je niet repareren