Weet iemand of er verschil is tussen de verstuivers van een ANY en een AYZ motor? Ik heb ze liggen met onderdeel nummer N 0414720009.
Via internet kom ik daarmee alleen op ANY motor. Zijn deze ook voor AYZ motor geschikt?
Verstuiver type ANY / AYZ
Moderator: reichbus
-
ralph
- Allemans 3L vriend

- Echte naam: ralph
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Kilometerstand: 000.000km
Re: Verstuiver type ANY / AYZ
Ik zou het er niet op gokken ... ik heb wel ergens gelezen dat de ANY hoorbaar anders lopen dan de AYZ blokjes dus ergens moet dan een verschil zijn ik denk ook niet dat er hier mensen zijn die het uit geprobeerd hebben vaak gaan ze er uit in bad en als ze schoon zijn worden ze weer gemonteerd succes
- Bart81
- Handgeschakelde vriend

- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Ik had van forumlid nog bericht gehad dat ze wel uitwisselbaar zijn, maar dat ze vanaf 2003 een ander type hebben. Ook die is uitwisselbaar maar moet onder een andere hoek vastgezet worden.
-
ralph
- Allemans 3L vriend

- Echte naam: ralph
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
Daar durf ik geen uitspraken over te doen
-
Activate
- Allemans 3L vriend

- Echte naam: Erik
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 0-12-2001
- Kilometerstand: 203.208km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Contacteer:
Het oude type verstuiver heeft een iets groter debiet, dus beter geschikt voor tuning.
De nieuwe types hebben andere schroeven bovenop de verstuiver en een ander type drukhoedje, als je deze ook vervangt zijn ze gewoon om te wisselen.
De nieuwe types hebben andere schroeven bovenop de verstuiver en een ander type drukhoedje, als je deze ook vervangt zijn ze gewoon om te wisselen.