Teksa Cars Pijnacker

Wil je een auto kopen maar vertrouw je de km-stand niet? Twijfels over het gepleegde onderhoud? Stel hier je vraag.

Moderator: NicoTDI

Gebruikersavatar
NicoTDI
3L Speurvriend
3L Speurvriend
Berichten: 1530
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:15
Echte naam: Nico
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: GLD

Teksa Cars Pijnacker

Bericht door NicoTDI »

Als je is even kijkt hier op het forum en je drukt boven in de zoekbalk in teksa car. Je ziet dat dit bedrijf zich heel veel bezig houdt met lupotje en dat ze bijna altijd een kilometerstand onder de 2 ton hebben. Erg vreemd in 2014 een diesel van 1999 met minder dan een ton.

Ook zijn hun zeer creatief met onderhouds boekjes echt tot slordig aan toe. Hier onder zal ik een aantal internet reactie's plaatsen

editable door Nico
Yc3L schreef:Ik ben de eigenaar van Teksa Cars. Wel jammer om te zien dat hier ten onrechte negatieve publicatie wordt gedaan( hoogstwaarschijnlijk uit eigen belang).
Genoemde auto is geadverteerd met een duidelijke vermelding van de km stand op de teller en omschrijving dat de motor is vervangen bij 90.000 km.
Ik sjoemel nooit met de km standen en probeer klanten juist duidelijk te maken dat ze bij aankoop van een lupo de km stand altijd kunnen navragen bij de dealer.
Verder worden de storingen veelal verholpen door Pim3l
Nietsnut schreef:
Yc3L schreef:Ik ben de eigenaar van Teksa Cars. Wel jammer om te zien dat hier ten onrechte negatieve publicatie wordt gedaan( hoogstwaarschijnlijk uit eigen belang).
Genoemde auto is geadverteerd met een duidelijke vermelding van de km stand op de teller en omschrijving dat de motor is vervangen bij 90.000 km.
Ik sjoemel nooit met de km standen en probeer klanten juist duidelijk te maken dat ze bij aankoop van een lupo de km stand altijd kunnen navragen bij de dealer.
Verder worden de storingen veelal verholpen door Pim3l
Welkom,

jij zegt dus dat de auto 140dkm gereden heeft? Want je adverteert met 140dkm... Fijn dat wij jou mogen verwelkomen zodat wij kunnen zien dat alles koek en ei is bij Teska Cars, de wereld van tweedehands auto's is niet altijd even fris, dus nogmaals welkom!

Je speculatie over 'eigenbelang' klopt trouwens niet, wat is het belang van de 3L-Club afgezet tegen de hele markt voor tweedehands auto's? Waarom controleer je zelf de km-stand niet? Zo moeilijk is dat niet en het komt wel eerlijk over ipv de klant naar de dealer sturen?
Yc3L schreef: Ik baseer mijn verkoopprijs op de inkoopprijs( deze heb ik duurder kunnen bemachtigen aangezien ze zomer en winter banden hebben, electrische spiegels en een ''redelijk unieke'' kleur wit). Zoals gezegd ben ik ook niet zo lang bezig met autohandel vandaar had ik in het begin moeite om de exacte waarde van auto's te bepalen

Hmm, Zag weer een lupotje van je op marktplaats staan! leuke wagen. Beetje laag geprijsd weer niet ?
Met deze kilometerstand zijn die lupotje van 2003, bijna full optie wel wat meer waard!

Hij heeft wel weinig gelopen de afgelopen jaren! vanaf 03-2009 179dkm naar 2012 196dkm ?
18dkm in al die jaren.... Wat is het chassis nummer ?


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


hier naar kwam natuurlijk geen reactie meer ....
Handschakel = Probleemloos!
Plaats reactie

Terug naar “Observatorium”