1999 bruin --> matzwart 54-RBJ-9 148dkm-->104dkm

Wil je een auto kopen maar vertrouw je de km-stand niet? Twijfels over het gepleegde onderhoud? Stel hier je vraag.

Moderator: NicoTDI

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NicoTDI
3L Speurvriend
3L Speurvriend
Berichten: 1530
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:15
Echte naam: Nico
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: GLD

1999 bruin --> matzwart 54-RBJ-9 148dkm-->104dkm

Bericht door NicoTDI »

dnadave schreef:
wat een ouwe boef die marktplaats verkoper , haha.
idioot! doe dat dan bij een of andere anonieme 10 in een dozijn , zilvere lupo uit 2000.......met 2,5 ton, hoppa naar 1,5 ton.

en dus niet met een SUPER opvallende 3L die iedereen onthouden heeft, die sowiezo al weinig km's had to begin with
want 1,5 ton, of 1 ton? who cares? de prijs blijft hetzelfde bij een 11 jaar oude auto.
Maargoed, misschien ging het perongeluk.....door een combinatie van toegenomen temperatuur, zomertijd, fukushima 2, en stand van de maan is die klok achteruit gegaan.


ik vraag me wel af hoe deze nog verkocht gaat worden, en aan wie.
Want als je als verkoper nu moet toegeven aan je klant dat hij is teruggeklokt (ookal is het maar een halve ton), dan heeft het toch meteen een bijsmaakje.
natuurlijk zijn bepaalde onderdelen ook nog wel geld waard, dus in onderdelen kan altijd.
maar al het plaatwerk is lastig los verkoopbaar in die bruine spuitbuskleur.
Iemand met een eigen spuitcabine die zuinig wilt rijden heeft hier wel een goede koop aan!

voor archiefdoeleinden heb ik maar even wat printscreentjes gemaakt. dit is een fantastische terugklok actie, die bij de aankooptips gelinkt kan worden.

eerst te koop bij onze zuiderburen.......
Afbeelding
en eenmaal aangekomen in ons koude kikkerlandje.
Afbeelding

blijft een leuke verschijning zo! apart issie zeker
Afbeelding
Handschakel = Probleemloos!
Gebruikersavatar
NicoTDI
3L Speurvriend
3L Speurvriend
Berichten: 1530
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:15
Echte naam: Nico
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: GLD

Re: 1999 bruin --> matzwart 54-RBJ-9 148dkm-->104dkm

Bericht door NicoTDI »

dnadave schreef:oef! hij is wel een heel stuk opgeknapt zeg! Veel beter dan voorheen in Duitsland

maarre , dit staat in de advertentie.....(zie hieronder)

Als deze zwarte lupo echt die voorheen bruine was, dan is het wel een beetje lame dat er tot 2x toe wordt gezegd dat de km stand klopt :s
wat betreft het ontbrekende logo op de achterklep, zou je zeggen dat dit inderdaad die bruine is. en ook zit er in de linkeronderhoek van de linkerachterraam dezelfde sticker.

ik wil best geloven dat volgens de chassisgeschiedenis de laatst bekende km stand is, waar hij nu op staat. en dat hij zal "kloppen" als je dat checkt.
Maar niet elke 3L gaat jaarlijks naar de dealer. Dus als je vooraf de laatst bekende km stand opvraagd, dan kan je heel mooi nagaan hoever je hem maximaal kan terugklokken zonder dat er alarmbellen gaan branden bij de chassis geschiedenis. in dit geval 40.000km
Beschrijving van adverteerderte koop: WEGENBELASTING VRIJ LUPO

http://link.marktplaats.nl/446962960
Lupo 3l met 106xxx km, Aantoonbaar. Rekeningen heb ik er bij.
Schijf remmen achter! (GTI achter as)
Start Stop systeem
Centrale deur vergrendeling (kasje kwijt)
Elektrische zij spiegels
BBS velgen met zomer banden, stalle velgen met Winterbanden
auto zit er verder goed uit en heeft 1 jaar APK


Mijn Ludo is net een maand ingevoerd. de km stand klopt 100% want ik heb nog een rekening hiervan.
De auto kan eventueel ook naar een vw dealer gereden worden om dit te laten checken.
Lupo schakelt als nieuw.
hij is professioneel gespoten.

Ik ben geen handelaar ik verkoop mijn auto i.v.m. auto van de zaak.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Handschakel = Probleemloos!
Gebruikersavatar
NicoTDI
3L Speurvriend
3L Speurvriend
Berichten: 1530
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:15
Echte naam: Nico
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: GLD

Re: 1999 bruin --> matzwart 54-RBJ-9 148dkm-->104dkm

Bericht door NicoTDI »

Nietsnut schreef:Deze matzwarte Lupo wordt steeds mooier. Ook wordt de kilometerstand steeds lager?

vor het archief:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Handschakel = Probleemloos!
Plaats reactie

Terug naar “Observatorium”