Kenteken lijkt veel op die van mij trouwens: 95-PGP-6. Net als de kilometerstand trouwens.
Overigens, en nu ga ik vloeken in de kerk, kun je ook een auto met een bakprobleem kopen en hem om laten bouwen naar handschakel. Ik weet de prijzen niet, maar misschien dat het zelfs goedkoper is; in elk geval op de lange duur. Maar daar moet je maar net zin in hebben. Bovendien is het wel belangrijk dat de rest van het onderhoud goed is gedaan.
Terug geklokt zijn hoeft niet erg te zijn, als je het maar weet en als je maar ongeveer weet hoeveel hij is terug geklokt en als het onderhoud daarna maar goed is opgepakt en voortgezet. Als Ecomotive of EJR een terug geklokte aan bied dan zou ik daar geen problemen mee hebben.
Lupo zwart, 2001, 238dkm, 49-PGP-6, 4e versn. probleem
Moderator: NicoTDI
-
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 09 dec 2014, 14:30
- Echte naam: Wouter
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Kilometerstand: 228.000km
- Transmissie: Automaat
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Marum
Re: Lupo zwart, 2001, 238dkm, 49-PGP-6, 4e versn. probleem
Je voelt het goed aan: deze suggestie schreeuwt om een reactie.reichbus schreef:Overigens, en nu ga ik vloeken in de kerk, kun je ook een auto met een bakprobleem kopen en hem om laten bouwen naar handschakel. Ik weet de prijzen niet, maar misschien dat het zelfs goedkoper is; in elk geval op de lange duur.
Als je die defecte bak ombouwt naar handschakel dan heb je een defecte handschakelbak. Natuurlijk kan je ook de bak reviseren, maar dan betaal je natuurlijk voor een revisie en een ombouw. En als je toch reviseert (met automatische schakeling) dan kan je er van uit gaan dat alles weer helemaal goed is en je weer een hele poos vooruit kunt. Ombouwen naar handschakelbak heeft dan niet zo veel zin.
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2050
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
- Echte naam: Guus
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 06 jun 2000
- Kilometerstand: 245.000km
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Taftgroen - LA6N
- Locatie: Wijchen
Re: Lupo zwart, 2001, 238dkm, 49-PGP-6, 4e versn. probleem
Nee, wacht even. Dat is wat anders "vloeken in de kerk". Wat ik daar mee bedoelde is dat de puristen een automaat niet om gaan bouwen. Maar je hebt wel gelijk, daar had ik niet aan gedacht: als die vernsnellingsbak eerst nog gerepareerd moet worden heeft het geen zin, want dan wordt het nog veel duurder.WouteLLL schreef:Je voelt het goed aan: deze suggestie schreeuwt om een reactie.reichbus schreef:Overigens, en nu ga ik vloeken in de kerk, kun je ook een auto met een bakprobleem kopen en hem om laten bouwen naar handschakel. Ik weet de prijzen niet, maar misschien dat het zelfs goedkoper is; in elk geval op de lange duur.
Als je die defecte bak ombouwt naar handschakel dan heb je een defecte handschakelbak. Natuurlijk kan je ook de bak reviseren, maar dan betaal je natuurlijk voor een revisie en een ombouw. En als je toch reviseert (met automatische schakeling) dan kan je er van uit gaan dat alles weer helemaal goed is en je weer een hele poos vooruit kunt. Ombouwen naar handschakelbak heeft dan niet zo veel zin.
-
- 3L Buddy
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 02 feb 2014, 16:49
- Echte naam: Chi-Hon
- Autotype: Overige autotypes
- Kilometerstand: 65000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: Lupo zwart, 2001, 238dkm, 49-PGP-6, 4e versn. probleem
Ik ga die van mij morgenavond te koop zetten voor dat bedragJeroentdi schreef:Het budget waar ik voor zoek ligt op 2500 eigenlijk.
(edit: heb nog niet alle info voor de advetentie compleet...dagje later...)