Al enkele dagen maakt mijn 3L een vreemd geluid alsof er een riempje aanloopt, vanochtend heb ik er een redelijke afstand mee moeten rijden en dit leek erger te worden, ik heb me toen al voorgenomen om contact op te nemen met de garage wat dit zou kunnen zijn. Echter op de weg terug gaat plots het lampje van de accu branden, mijn stuurbekrachtiging valt helemaal weg en het piepend geluid is verdwenen. Nu heb ik elders op het forum gelezen dat er een polyriem is die de stuurbekrachtiging aandrijft. Kan deze het fluitend geluid veroorzaakt hebben en mocht deze eraf of ernaast gelopen zijn, kan het dan dat het accu lampje gaat branden?
Ik heb weinig tot geen verstand van auto's en heb deze ca. 1 maand geleden gekocht, nu heb ik nog wat probleempjes gehad en toen ik hem bij de garage binnen bracht wisten zij me te melden dat er zoveel aangepast was aan de elektronica dat het gewoon een zooitje was. Als ik een idee heb van wat de ingreep zou zijn om bovenstaand probleem op te lossen kan ik beslissen of om dit uit te laten voeren of om op zoek te gaan naar een andere auto, wellicht dat ik jullie hulp dan ook wel nodig zal hebben, had ik beter voor de aanschaf van deze Lupo gedaan...
Grtz,
Michiel.