Wat is er gebeurd:
-Vorige week een andere motor in mijn lupo gezet, (slippende D-riem, boutje van de spanner was losgetrild
-Nieuwe (sachs) koppeling drukgroep en lager ingebouwd, en geleide bus (oude lag in 3 stukken)
-Basisinstellingen uitgevoerd, ging in 1 keer goed.
-met nieuwe koppeling 500 km gereden, schakelen ging zoals altijd probleemloos
-Wil wegrijden voor laatste rit, maar de koppeling grijpt te aggressief aan, en de motor slaat af. Heb het blokje tussen hevel en koppelkabel kwartslag gedraaid, zodat de kabel iets strakker staat; lupo rijdt en schakelt weer super. (onderweg zit ik te denken: zou ik het blokje tijdens basisafstelling ook zo gezeten hebben, en is deze tijdens het een-na-laatste ritje weer teruggeschoten op zijn plaats)
Thuis wil ik de de basisafstellingen nog eens uitvoeren, stellen van de koppeling blijkt niet nodig: 1.9V Dus doe nog eens de basisinstellingen.
Na stap 28 RTFM! 12.
Nog wat info:
-Accu zit aan lader: 12.5V,
-Koppeling op 1.95V (spingt soms even naar 1.97 volt), tijdens schakelen op 3.98V
-Achteruitrijlichten gaan netjes aan en uit.
-Drukbol is 6 weken oud
-speling op gangsteller is hooguit 1mm (stangeind bij stelbout) de torxboutjes zijn aangedraaid tijdens de motorwissel
-Tijdens adjust de m13 bout steeds losgehad en vastgezet
-De pompmodule blijft zacht zoemen (niet pompen), in mijn beleving normaal, maar lees hier op het forum dat het niet hoort?
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er kan zijn, en al helemaal niet waar ik het zoeken moet. heeft iemand tips voor mij?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Groeten Corné