Sorry voor het nog niet kunnen plaatsen van fotos. Ik heb de auto nu nog maar 1 dag in mijn bezit maar het loopt niet allemaal zo lekker. Gelukkig heb ik met Johan een fijn gesprek gehad en hoop dat dit geen probleem mag zijn.
Ik heb de km stand bij johan voor de deur op 0 gezet om mijn rijbereik te meten. Zat nog een kwart tank diesel in de auto. Vandaag een rit gemaakt rond de 50 km om wat aan de auto te wennen. Toen ik bijna thuis was begon het auto raar te schakelen. Hij ging vaak terug naar zijn 1 en kwam traag weg. Ik dacht dat het geen probleem was omdat ik langzaam aan het rijden was in een woonwijk.
Uur geleden kwam ik naar huis van het sportschool en de auto begon te hoesten. Er zit nog diesel in en het lampje brand nog niet. Ong 115km gereden vanaf johan tot nu. Opeens viel de auto stil en kwam niet meer vooruit, en dat midden op de weg. Meteen waarschuwing lampen aangezet en hopen dat die wilt gaan. Auto gestart en in zijn 1 gezet, zwarte rook uit uitlaat en hij valt weer uit. Kon ook geen kant meer op. Gelukkig was het rustig op een weg waar je 80 mag!!
Daarna nog 2 keer het zelfde gebeurt. Na 4x sloeg die niet af maar ik kon ook geen gas meer geven. Ik gaf 2 3x gas en kickdown kwam op en ik reed weer. Daarna met manueel schakelen in zn 3 naar huis gekomen. Onderweg nog 1x stilgevallen bij roodlicht. Parkeren voor huis was een drama. Zowel 1 en R doen het nu niet. Auto geeft af en toe zwarte rook bij stationeer draaien.
Johan een sms gestuurd, neem aan dat we morgen even bellen. Het is wel zwaar k l o t e dat dit gebeurt.