En toen ging er een metalic blauwe 3L naar Belgie. Wilde graag die kleur want dan past ie zo mooi bij de T4 Atlantis. Wegens afstand ongezien gekocht en met Nobel Transport van d'n verre noorden naar d'n Belgique gebracht (Dank je voor de extra zorgen en kilometers Jeffrey!!).
Helaas een beetje minder dan de foto's maar dan had ik maar zelf moeten gaan kijken; zo gaat dat nou eenmaal...
Intussen het volgende al gedaan:
Interieur eruit gehad en schoon gekregen want was niet echt schoon te noemen (understatement van de 12e orde); aangekoekte modder en zand en ander vuil uit de geleiderails van de stoelen en het tapijt en uit de tunnel kunnen krijgen, stuurkolombehuizing (mooi woord toch..) gerepareerd, dashboard en specifiek interierventilatie volledig los gehad en netjes weer in elkaar gekregen want bij de auto wassen liep het water zo de wagen binnen, wat loshangende beugeltjes en draadjes in de motorrumte weer vastgezet of aangesloten, temperatuursensor radiator vervangen want de fan bleef ruim 15 minuten de accu leegtrekken bij koude motor, ventilator weer recht gekregen want de wagen stond te trillen op z'n benen als ik de sleutel maar liet zien, een keertje extra een nachtje de accu losgehad dus nu schakelt Wolfje weer netjes terug, hier en daar wat kunst en lijmwerk verricht aan de gescheurde spiegelbehuizing, voorste wielkast en uiteraard de achter-handgreep, de deurpanelen weer vastgelijmd want die zaten half los, de grootste krassen en deuken aangevallen met commandant en andersoortige krasverwijderaard (van de Action uiteraard :-), en zo hebben we er een beetje ongewild toch weer een interessant projectje bijgekregen in plaats van een min of meer kant en klaar kilometervretertje...
Helaas is de rechterdeur onderaan volledig gezwollen en moet vervangen worden (handig zo'n mooie metallic kleur...) en moet er wat aan de achterste wielophanging worden vervangen want de punt van een schroevendraaier (Belgische autokeuring zin daar terecht heel goed in) gaat dat niet overleven.
Ben er dus nog niet helemaal zeker van of ik Wolfje ga houden en weer netjes probeer te krijgen of dat ik mijn verlies neem en toch maar een gerenomeerd bedrijf ga bezoeken. Weet wel dat dit mijn eerste en laatse wagen was die ik ongezien heb gekocht. Jammer maar heel erg voorspelbaar natuurlijk
Foto's volgen heel binnenkort en als je je ooit verveelt onder Valkenswaard, kom gerust meehelpen :-)
Salut,
Sjefke