Lupo 3L 504.000 plus

Introduceer jezelf en je auto(s). Daarna kun je het topic gebruiken om je onderhoud bij te houden of je modificaties te laten zien!
Koos Koets
3L Maat
3L Maat
Berichten: 154
Lid geworden op: 01 sep 2018, 14:54
Echte naam: Onno
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 500000
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Drenthe

Re: Lupo 3L 504.000 plus

Bericht door Koos Koets »

Op naar de 510000 km ondertussen weer bezig met de A2 die ik vorig jaar gekocht had.
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Lupo 3L 504.000 plus

Bericht door Nietsnut »

Waar heeft de auto roest dan? En het je het inlaatspruitstuk al eens van binnen gezien? Ben benieuwd hoeveel teer daar inzit.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Koos Koets
3L Maat
3L Maat
Berichten: 154
Lid geworden op: 01 sep 2018, 14:54
Echte naam: Onno
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 500000
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Drenthe

Re: Lupo 3L 504.000 plus

Bericht door Koos Koets »

Roest op de rand van het rechter achterspatbord en een paar plekjes bij het rechter achterraam. Zeer waarschijnlijk als gevolg van een gerepareerde oude schade. Verder is de auto nog “hard”.
Inlaat traject gedeelte heb ik als vervanging schoon klaar liggen. Dat wil ik allemaal in eens vervangen nu is het mij te warm. En ben liever op het water met onze boot.
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Lupo 3L 504.000 plus

Bericht door Nietsnut »

Begrijpelijk, ik zit nu ook bij het zwembad ivm de warmte, al ben ik nu in Hongarije.

Controleer ook de dorpels aan de achterzijde, er wil wel eens water in blijven staan en daardoor kan de dorpel gaan roesten; de doppen die er in zitten even eruit halen en de bagger die het gat dichtmaakt in dat geval verwijderen, en vergeet de wielspatschermen achter ook niet los te maken en schoon te maken aan de dorpelzijde.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Koos Koets
3L Maat
3L Maat
Berichten: 154
Lid geworden op: 01 sep 2018, 14:54
Echte naam: Onno
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 500000
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Drenthe

Re: Lupo 3L 504.000 plus

Bericht door Koos Koets »

Ondertussen de A2 verkocht en ook Herman zijn 3L.
De 3L van Hakman tuft gewoon door, enkele kleine reparaties en onderhoud verder niets we gaan richting 520000 km.
Ondertussen met een rode 3L handbak bezig, deze krijgt een nieuwe lak, ander interieur en cc.
Handbak is jaren terug door JB ingebouwd.
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”