Introductie

Introduceer jezelf en je auto(s). Daarna kun je het topic gebruiken om je onderhoud bij te houden of je modificaties te laten zien!
Plaats reactie
Tsjare
Nieuwe vriend
Nieuwe vriend
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jan 2019, 20:44
Echte naam: Cagri
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 324.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Fantasiegroen - LR6A
Brandstof: Normale diesel

Introductie

Bericht door Tsjare »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Cagri (Uitspr: Tsjare), Turkse afkomst, woonachtig in Twente, Enschede. 25 jaar en sinds gisteren eigenaar van een leuke Lupo 3L 2002, 323000KM.

Voorheen gereden in een Polo 2010, Golf 7 2014, Qashqai 2015, een tijdje de Ford K (nee geen roest maar bootverf :grin:) op de foto en nu de Lupo. Ik moet zeggen de Lupo rijdt erg fijn. Persoonlijk fijner dan de bovenstaande auto's.

Enkele plannen voor de lupo zijn:
Armleuning
Spoiler
Cruise control
Handschoenkastje
Velgen

Mocht iemand een spoiler of armleuning hebben hoor ik dat graag :grin: derest hebben geen haast.

Mijn Lupotje

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Introductie

Bericht door Nietsnut »

Welkom op ons forum,

je hebt de mooiste kleur - DNA-Dave groen - ook wel genoemd voor de 3L gevonden, lekker opvallend en fris. Volgens mij staan er momenteel een set FSi velgen te koop op het forum, die zijn stukken lichter dan de wielen die er nu opzitten en zullen het verbruik naar beneden doen brengen. Handschoenkastjes kan je op de sloop vinden uit een Polo 6N, zelfde geldt voor de armleuning.

CC kan je eventueel zelf inbouwen en daarna de ECU laten flashen, en spoilers zijn zeer zeldzaam want alleen op de FSi geleverd.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Tsjare
Nieuwe vriend
Nieuwe vriend
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jan 2019, 20:44
Echte naam: Cagri
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 324.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Fantasiegroen - LR6A
Brandstof: Normale diesel

Re: Introductie

Bericht door Tsjare »

Nietsnut schreef: 26 jan 2019, 22:10 Welkom op ons forum,

je hebt de mooiste kleur - DNA-Dave groen - ook wel genoemd voor de 3L gevonden, lekker opvallend en fris. Volgens mij staan er momenteel een set FSi velgen te koop op het forum, die zijn stukken lichter dan de wielen die er nu opzitten en zullen het verbruik naar beneden doen brengen. Handschoenkastjes kan je op de sloop vinden uit een Polo 6N, zelfde geldt voor de armleuning.

CC kan je eventueel zelf inbouwen en daarna de ECU laten flashen, en spoilers zijn zeer zeldzaam want alleen op de FSi geleverd.
Bedankt!
De velgen zijn helaas al verkocht. Ik zal morgen direct langs een aantal sloopbedrijven gaan om te kijken of ze iets voor me hebben. Bedankt!!
Gebruikersavatar
foppe
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 4120
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
Echte naam: hou ik lekker geheim
Autotype: Audi A2 1.2TDI
Productiedatum: 14 nov 2001
Kilometerstand: 506.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
Brandstof: Normale diesel
Locatie: North of Holland

Re: Introductie

Bericht door foppe »

welkom Cagri,

wat een kleur zeg die Ka, ziet er best mooi uit eigenlijk :grin:
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs :cool:

3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”