Al lang geen VW meer gereden, de laatste was een Transporter 2.5 TDI helaas door de toen veranderende wegenbelasting verkocht.
Nu dus een 3L uit 2000 import Duitsland en omgebouwd naar handbak.
De 3L stond letterlijk voor de “slacht” op Marktplaats APK afkeur op een gebroken linker achterveer. Remleiding te ver verroest, en de uitlaat niet gasdicht. Zonde om te slopen, dit ga ik verhelpen en dan weer een Apk erop.
Verder wat blanke lak van het dak en de stijlen, diverse kleine parkeer deukjes, het druklager koud heel licht even hoorbaar verder wat deinen in de bocht. Ook dit is te verhelpen, de auto loopt heerlijk, staat goed op de originele velgen met goede banden, distributie is vorig jaar vervangen, interieur netjes.
De vorige eigenaar nam met moeite afscheid, hij had er een jaar met enorm veel plezier in gereden vooral veel lange afstanden.
Alleen de kosten om de boven genoemde problemen te verhelpen werden hem te gortig, euro 1100
Het vrienden forum trekt mijn aandacht vanwege de vele informatie, en vooral door de manier van communiceren met elkaar.
Respect, plezier en als het kan goed advies e.d.
Vandaar mijn aanmelding en verhaal wij hopen met veel plezier te rijden in dit wondertje op wielen, zijn of haar tijd ver vooruit.