Auto heeft inmiddels afgelopen maand de 2 ton gepasseerd.
Ik heb nog niet veel gedaan aan de auto behalve dan de nodige beurtjes zoals filters en olie vervangen, en een mooi passend pioneer radio erin gedaan. Ben aan het doorsparen voor een nieuwe koppeling aangezien alles nog origineel is onder de kap, Vorig maand bij David geweest voor een nieuwe distributie riem maar bij aankomst bleek dat mn geld nog niet gestort was en had niet genoeg geld bij me.. toen heb ik maar de interieur filter en de accumulator vervangen want de originele uit 2002 zat er nog op, starten doet ie nu dus gelijk ipv 15 sec wachten
Johan onze interieur reiniger heeft deze week mn voorstoelen en achterbank gereinigd en zien er weer als nieuw uit.
Ben van plan om er lang in te rijden maar heb eigenlijk geen echte grote plannen met de auto, heel mischien wat strakkere vering eronder
Update 18-10-2015
Gisteren exact 2jr samen dus tijd voor een update
Wat is er allemaal gedaan sinds ik deze babyboy in me bezit heb. Toen met 194K op de klok en nu prcies op 250K
3x olie & filter vervangen incl interieurfilter 1x & brandstoffilter 3x luchtfilter 1x ✔
Klapraampjes ingebouwd ✔
Nieuwe voor en achterraam ✔
EGR dichtgezet ✔
Stuurbekrachtiging aangepakt en voorzien van 2 nieuwe relais ✔
Eagle cruiscontrol ingebouwd ✔
Gechipt ✔
Nieuwe seal rubbers verstuivers ✔
Nieuwe vrijlooppoelie dynamo ✔
Nieuwe stabilisator stangetjes Links & Rechts ✔
Bakolie preventief vervangen ✔
GTI klep + GTI Spoiler eropgezet ✔
Nieuwe Aandrijfas rechtsvoor ✔
Nieuwe wiellagers, links & rechts voor ✔
Nieuwe thermostaat ✔
Nieuwe tandempomp ✔
AK-FK Street schroefset en voorzien van Custom veren! ✔
Nieuwe Koppeling, drukgelijder, drukgroep etc ✔
Nieuwe distributieRiem + rollen en waterpomp ✔
Kettingspanner oliepomp gecontroleerd en weer soepel gemaakt, blokje loopt nu als een zwitserse klok ✔
Carterpan voorzien van nieuwe afdichting en zweterige plekjes aangepakt zoals bij de turbo en carterventilatieslang..blokje is nu eindelijk droog en zweetvrij ✔
OEM Dashboardkastje en bekerhouder geinstalleerd ✔
4x Nieuwe Bridgstone Ecopia EP150 banden 165/65R14 ✔
Nieuwe remblokken + schijven voor ✔
Wat rest er nog te doen?
-Raampjes Blinderen ✔
-Remolie preventief vervangen schijnt dat je deze om de 2jr moet vervangen? nooit gedaan bij al mijn vorige auto's
-andere velgen ✔
-Audio aanpakken
-Achterbumber aanpakken want zit een scheurtje in en compleet in kleur spuiten, ook de voorbumper
-Interieur in leer bekleden!
Foto!