Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Lupo 3L uit 2001

Rij al mijn hele autoleven VW en heb er wel andere merken naast gehad.
Heb nu nog een Passat 3C5 Variant 2.0FSI en een Golf GTI uit 1980, mijn vrouw tuft rond in een Golf VI 1.4 16V FSI.
Mezelf:
Naam: Harold
Achternaam: Schuurmans
Leeftijd: 42
Beroep: Technische productondersteuning voor poort en toegangsautomatisering
Hobby: VW's
Over de Lupo:
Ik heb de wagen gekocht en is optisch in vrij goede staat, alleen motorisch en versnellingsbak is nog even wat twijfelachtig

Heb sinds vanmorgen ( 9-9-2016) wel al de versnellingsbak kunnen resetten, stond vast en deed niks, zodat het inleren kon gaan beginnen. Helaas kwam na stap 28 de melding "RTFM!" of te wel "Read The F@cking Manual!" :D .
Kan de motor helaas ook niet starten, ik vermoed dat de versnellingsbak het een en ander tegenhoud. Het voetpedaal ledje brandt ook niet op het dash en VCDS geeft aan dat de remschakelaar goed werkt, deze heb ik al wel even opengemaakt en zie inbranding op 1 contact. Dus een nieuwe plaatsen is geen overbodige luxe.
De motor geeft een aantal storingen van vermoedelijk de EGR klep, maar volgens mij moet die daar gewoon op kunnen starten.
Al met al hoop ik op dit forum de info te vinden die ik nodig heb om de Luup aan het lopen te krijgen en er van te genieten.
Groeten,
Harold