Leuk dat jullie er nog zijn !
Helemaal los van Pim's vriendenclub, en toch vrienden, mooi.
En nog altijd 3L-fan !
Ik heb vele jaren terug twee Lupo 3L's gehad, eerst een zilverkleurige uit Duitsland gehaald , helemaal origineel en meteen met schakelproblemen (en niemand had er nog verstand van..., Jos was nog vrachtwagenchauffeur ! :-))
Daarna een handgeschakelde (de derde in Nl omgebouwd geloof ik), (ook uit Duitsland gehaald met schakelproblemen), daarmee een ongeluk gehad na meer dan 500.000 km (met de originele bak, zonder revisie !)
Na dit ongeluk (een #@&*-renault van links...) tijdelijk afscheid genomen van volkswagen, ik heb een Lotus Elise gekocht ! Dat was wel even wat anders ! Geweldig rijden met zo'n ding, zeer goede wegligging en zo, 180 graden anders dan een Lupo 3L !
Na een tijdje de Lotus weer verkocht, ik wilde namelijk wel de lusten, maar niet de lasten van zo'n ding, lekker zonder problemen een jaar in gereden
Daarna weer een "volkswagen" gekocht, een Seat Cordoba TDI, gechipt naar 130 pk. Deze is nu te koop, want ik wil weer een Lupo hebben !!
Daar ben ik nu dus op zoek naar, maar ik stel nogal wat (eigenzinnige) eisen, dus het zal geen gemakkelijke zoektocht worden... Later meer daar over.
Groetjes,
Pluto