russelheimer stelt zich voor, Mistlamp linksvoor gezocht
- Russelheimer
- 3L Buddy

- Echte naam: sebas
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 210.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Zwart - L041
- Brandstof: Normale diesel
russelheimer stelt zich voor, Mistlamp linksvoor gezocht
Goededag allemaal,
ik ben Russelheimer aka sebas.
ik ben woonzaam in Groningen en heb gister 16-5 mijn nieuwe vw lupo 3L aangeschaft
het is wel een beestje met een beetje werk voor de apk en mede daarom hoop ik hier wat wijzer over de techniek van deze (voor mij moderne) iervolkswagen
hiervoor reed ik en seat arosa 1.7 sdi die ik nog steeds heb maar mij te kaal uitgevoerd was vandaar de keuze voor de lupo hier zit electrische ramen stoel verwarming en airco op wat niet op de arosa zit.
de hobby auto`s is mij niet geheel onbekent ik heb veel ervaring met tuning ivm drag racen als hobby te hebben.
maar eerlijk in de vw scene heb ik nog een hoop te leren.
zo heeft mijn lupo geen apk en brand het abs lampje. (nog nooit een auto met abs gehad te hebben weet ik niet 123 waar ik het in moet zoeken.
daarom komt hij morgen aan een vagcom om wijzer te worden ik heb de abs wel getest en hij doet het inderdaad echt niet nou vind ik dit niet heel hinderlijk mocht ik er niet uit komen overweeg ik het lampje door te linken aan het anders.
ik heb al wel veel over lupo 3L gelezen en dan schrik je je dood echter heb ik besloten om het zelf te gaan ervaren omdat er over elke auto wel wat negatiefs te vinden is.
ik wacht met smart jullie reactie af.
mvg russelheimer
ik ben Russelheimer aka sebas.
ik ben woonzaam in Groningen en heb gister 16-5 mijn nieuwe vw lupo 3L aangeschaft
het is wel een beestje met een beetje werk voor de apk en mede daarom hoop ik hier wat wijzer over de techniek van deze (voor mij moderne) iervolkswagen