Ik heb sinds 07 december 2011 een zacht blauwe lupo 3L overgekocht van een forumlid op 3-liter.nl. Sindsdien met heel veel plezier gereden in de lupo. Vorige eigenaar heeft er veel geld in de lupo gestopt qua reparaties en verbeteringen. Gangsteller is gerepareerd ivm lekkage, nieuwe banden, nieuwe distributieriem, wiellager en zo kan nog wel eventjes doorgaan. Sindsdien heb ik weinig reparaties aan de lupo gehad op een nieuwe draagarm na. Binnenkort ga ik de koppeling vervangen omdat de lupo niet meer in stopstand start. Ook heeft hij soms moeite om in zijn achteruit te gaan. Zie foto:

Sinds vandaag heb ik een audi A2 3L gekocht van een forumlid. Ik was al een tijdje op zoek naar een A2 3L en deze kwam voorbij via marktplaats. Het is een super nette auto van buiten en van binnen. Vandaag proefritje gemaakt en met vagcom uitgelezen. Wel een paar kleine dingen die voor vervanging in aanmerking komen, onder andere een soms gierende startmotor en een kachelventilator die piept/kraakt. zie foto's:

Vanmiddag vanaf Gouda richting huis, een vriend rijd terug in mijn blauwe Lupo!!!