34-PJ-GV everything that has a beginning has an end
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Ik heb exact hetzelfde! slippende koppeling en ik vermoed dat de koppelingcilinder de boosdoener is.
ik weet niet hoe oud jouw cilinder is maar de mijne is nog affabriek en ik meen ergens gelezen te hebben dat iemand na het plaatsen van een nieuwe koppelingscilinder het slippen voorbij was, alleen ik kan de link nu 1,2,3 ff niet vinden...
ik weet niet hoe oud jouw cilinder is maar de mijne is nog affabriek en ik meen ergens gelezen te hebben dat iemand na het plaatsen van een nieuwe koppelingscilinder het slippen voorbij was, alleen ik kan de link nu 1,2,3 ff niet vinden...
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
3jaar 100dkm oud.
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Gevonden. Voordat mijn bak er weer onderuit gaat ga ik eerst een andere koppelingcilinder monteren.
http://www.3-liter.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=5868&start=30#p99791
http://www.3-liter.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=5868&start=30#p99791
-
- 3L Buddy
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 22 feb 2016, 16:00
- Echte naam: Dimitri
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 220.000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Welke klachten had je dan?
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Veel toeren. Weinig voortgang.
Uit de 5 klappen.
Dat ongeveer... Uit de versnelling vallen is wel redelijk onder controle.
Maar toeren bij gas geven en niet extra vooruit gaan is nog steeds een feit... Dus of olie op de plaat. Of plaat op.
Uit de 5 klappen.
Dat ongeveer... Uit de versnelling vallen is wel redelijk onder controle.
Maar toeren bij gas geven en niet extra vooruit gaan is nog steeds een feit... Dus of olie op de plaat. Of plaat op.
-
- 3L Buddy
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 22 feb 2016, 16:00
- Echte naam: Dimitri
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 220.000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Ik heb vergelijkbare klachten maar in mindere mate. De auto is nog nooit uit de versnelling geklapt.3L-Emiel schreef:Veel toeren. Weinig voortgang.
Uit de 5 klappen.
Dat ongeveer... Uit de versnelling vallen is wel redelijk onder controle.
Maar toeren bij gas geven en niet extra vooruit gaan is nog steeds een feit... Dus of olie op de plaat. Of plaat op.
Wel bij tussenacceleraties in de 4 het 'veel toeren weinig acceleratie' verhaal. Maar enkel als ik flink gas geef.
Ben erg benieuwd wat bij jou de oorzaak is..
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
bij mij slipt de koppeling nu zowat in alle versnellingen. Toen ik de auto kocht in 2013 deed ie slippen in de 1 maar dit was heeeeeeel sporadisch en afentoe.. als ik dan even stopte met gas geven en weer gas gaf was het voorbij en komt dan niet meer terug
Enkele maanden terug doet ie dit ook in zn 5. Nu in het heden doet ie dit ook in de overige vernellingen .. slippenende koppeling gebeurd alleen als ik 3-kwart/vol plankgas , en altijd tussen de 2,500-3000 toeren.. zit ik onder of boven die getallen en ik geef plankgas dan is er niets aan de hand. bij normaal rijgedrag is er niets aan de hand. en soms zijn er van die dagen dat er niks aan de hand is..de auto handelt naar wens en koppelingsplaat pakt goed op plankgas en geen geslip
ik hoop dat mijn koppelingscilinder niet meer 100% meer is
Ik weet niet of dit het vermelden waard is maar kan een koppelingscilinder een (zacht) piieeeeeeep geluid maken indien deze verkeerd staat (dus de voltage te hoog of te laag)? het is ongeveer hetzelfde geluid dat je bijvoorbeeld je contact omdraait dan hoor je ook zo een piieeeep geluidje van onder de motorkap...
Enkele maanden terug doet ie dit ook in zn 5. Nu in het heden doet ie dit ook in de overige vernellingen .. slippenende koppeling gebeurd alleen als ik 3-kwart/vol plankgas , en altijd tussen de 2,500-3000 toeren.. zit ik onder of boven die getallen en ik geef plankgas dan is er niets aan de hand. bij normaal rijgedrag is er niets aan de hand. en soms zijn er van die dagen dat er niks aan de hand is..de auto handelt naar wens en koppelingsplaat pakt goed op plankgas en geen geslip
ik hoop dat mijn koppelingscilinder niet meer 100% meer is
Ik weet niet of dit het vermelden waard is maar kan een koppelingscilinder een (zacht) piieeeeeeep geluid maken indien deze verkeerd staat (dus de voltage te hoog of te laag)? het is ongeveer hetzelfde geluid dat je bijvoorbeeld je contact omdraait dan hoor je ook zo een piieeeep geluidje van onder de motorkap...
-
- 3L Maat
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 22 sep 2015, 20:58
- Echte naam: Anton
- Autotype: Overige autotypes
- Kilometerstand: 999.999km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ebonyschwarz Perleffekt, 4Z - LZ9W
- Brandstof: Mix diesel / biodiesel
- Locatie: Delft
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Tijdig vervangen want als je te lang doorgaat kost het de plaat en dat is meer werk!
-
- Goede 3L vriend
- Berichten: 578
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 03:08
- Echte naam: Rob
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 feb 2000
- Kilometerstand: 329.035km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Zwart - L041
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Dodewaard
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Ik heb in November de koppelingscylinder laten vervangen aangezien hij al een tijd niet meer optimaal was.
Hij wilde vooral als het koud was niet meer doorschakelen op de automaat.
Volgens David was de waarde zo laag dat als hij het ging verdraaien hij daarna niet meer van de plek zou komen.
Ik heb er ondertussen nog wel een ruim half jaar mee rondgereden maar voor de kou toch maar laten vervangen.
Heb echter nooit last gehad van een slippende koppeling.
m.i. is een slippende koppeling de oorzaak van een versleten plaat/drukgroep.
Hij wilde vooral als het koud was niet meer doorschakelen op de automaat.
Volgens David was de waarde zo laag dat als hij het ging verdraaien hij daarna niet meer van de plek zou komen.
Ik heb er ondertussen nog wel een ruim half jaar mee rondgereden maar voor de kou toch maar laten vervangen.
Heb echter nooit last gehad van een slippende koppeling.
m.i. is een slippende koppeling de oorzaak van een versleten plaat/drukgroep.
I drive my car as I Q my meat ..... Low & Slow
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl
Ja bij een normale handschakel wel ja. en als jij een rustige rijder bent en nooit plankgast zul je er ook niks van merken. Wat wel een feit is dat onze lupo's voorzien zijn van een robot die voor je schakelt en aangestuurd word door een hydrolische pomp in samenwerking met een koppelingscilinder en allerlei andere technische toeters en bellen, zo kan de oorzaak ergens anders liggen. Bij mij is plaat en toebehoren 30.000Km geleden met uiterste zorg vervangen.
Zo had ik daarboven een link gepost waarin iemand na het vervangen van de koppelingilinder het geslip definitief over was.
Ik vindt het ook vreemd dat ie slipt in een bepaalde stand tussen 2500-3000 toeren
de gangsteller is het niet want die zorgt voor het soepel overschakelen in versnellingen
de bak zelf is het niet want alles werkt naar behoren, ook geen rare geluiden of wat dan ook
de koppelingplaat/drukgroep kan ook niet want deze zijn recent vervangen.
blijft over de koppelingscilinder... en deze zorgt voor de bediening van de vork/hevel die daarop weer de drukgroep bedient
kan ook aan de schakelvork zijn (hevel?) als deze een mm of wat scheef is gaan staan dan krijg je dit probleem ook?.. Maar dan moet de bak er alsnog af om deze te vervangen. en daar ben ik nu over aan het twijfelen. ik weet bijna haast zeker dat het aan deze 2 onderdelen kan liggen! maar om nu 350 E uit te besteden wat achteraf niet nodig blijkt te zijn vindt ik zonde. wat ik wel kan doen is een 2e hans koppelingscilinder regelen en dan testen maar een oude koppelingscilinder geeft geen garante op succes dus ik moet het zien te testen met een vrij nieuwe koppelingscilinder
Zo had ik daarboven een link gepost waarin iemand na het vervangen van de koppelingilinder het geslip definitief over was.
Ik vindt het ook vreemd dat ie slipt in een bepaalde stand tussen 2500-3000 toeren
de gangsteller is het niet want die zorgt voor het soepel overschakelen in versnellingen
de bak zelf is het niet want alles werkt naar behoren, ook geen rare geluiden of wat dan ook
de koppelingplaat/drukgroep kan ook niet want deze zijn recent vervangen.
blijft over de koppelingscilinder... en deze zorgt voor de bediening van de vork/hevel die daarop weer de drukgroep bedient
kan ook aan de schakelvork zijn (hevel?) als deze een mm of wat scheef is gaan staan dan krijg je dit probleem ook?.. Maar dan moet de bak er alsnog af om deze te vervangen. en daar ben ik nu over aan het twijfelen. ik weet bijna haast zeker dat het aan deze 2 onderdelen kan liggen! maar om nu 350 E uit te besteden wat achteraf niet nodig blijkt te zijn vindt ik zonde. wat ik wel kan doen is een 2e hans koppelingscilinder regelen en dan testen maar een oude koppelingscilinder geeft geen garante op succes dus ik moet het zien te testen met een vrij nieuwe koppelingscilinder
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
34-PJ-GV Ravenna blauw pearl eigenwijs raar autotje
Zo.
na 2 dagen bijkomen eindelijk tijd om iets te typen.
Ik had dus al een beetje last van veel toeren, en weinig vooruitgang tijdens deze toeren.
Daarbij ook last van een 5de versnelling die uitviel.
Achteraf was de 5de versnelling gewoon een afstelling probleem, maar de overdaad aan toeren bleef toch hardnekkig bestaan.
Dus, zaterdag de bak maar weer eens los gemaakt..
Hier was ik nog in super stemming. bak is droog. en de carterplug lekt wat.
Niks om me druk te maken, niks speciaals.
Olie rond het bovenste boutgat. en die bout was ook nat
ook de 2 onderste 16s waren nat op de draad.
Maar helaas. de plaat was droog.
ik merkte wel dat rond het middag uur mijn humeur begon de zakken, was ook gestopt met fotos maken..
Sorry daaf en fops... volgens mij was ik echt niet meer te genieten....
Maar goed. het beetje olie is dus tussen de motor en bak weg gekomen, en zat niet op de plaat of in het bakhuis.
Jammer, want dat weet je waar door het fout ging..
Nu had ik een koppelingsplaat die er goed uitzag, maar eigenlijk niet meer te vertrouwen was.
dus vervangen. oude koppelings platen waren net de 100dkm gepasseerd. nu vervangen met druklager. gelijdebus, en ook maar eens de pakking van de kleppendeksel mee genomen.
tot nu toe geen probleem meer gehad, dus voorlopig moet ik zeggen dat het gefixd is.
Jammer, heb liever een zichtbaar probleem, dan zo iets vaags.
volgende puntjes staan nog op de lijst.
Bakflens motor kant vervangen
Aandrijfas motor kant vervangen (deze heeft na 100dkm weer speling)
Banden.. erg teleurgesteld in mijn huidige keus. 24-12-2015 gemonteerd. nu 7dkm later is de rechtervoorband op een mm of 4 van de slijtindicator.
Rest van de banden is iets beter, maar niet veel. dus een te zachte band voor deze auto met 3 bar aan druk
na 2 dagen bijkomen eindelijk tijd om iets te typen.
Ik had dus al een beetje last van veel toeren, en weinig vooruitgang tijdens deze toeren.
Daarbij ook last van een 5de versnelling die uitviel.
Achteraf was de 5de versnelling gewoon een afstelling probleem, maar de overdaad aan toeren bleef toch hardnekkig bestaan.
Dus, zaterdag de bak maar weer eens los gemaakt..
Hier was ik nog in super stemming. bak is droog. en de carterplug lekt wat.
Niks om me druk te maken, niks speciaals.
Olie rond het bovenste boutgat. en die bout was ook nat
ook de 2 onderste 16s waren nat op de draad.
Maar helaas. de plaat was droog.
ik merkte wel dat rond het middag uur mijn humeur begon de zakken, was ook gestopt met fotos maken..
Sorry daaf en fops... volgens mij was ik echt niet meer te genieten....
Maar goed. het beetje olie is dus tussen de motor en bak weg gekomen, en zat niet op de plaat of in het bakhuis.
Jammer, want dat weet je waar door het fout ging..
Nu had ik een koppelingsplaat die er goed uitzag, maar eigenlijk niet meer te vertrouwen was.
dus vervangen. oude koppelings platen waren net de 100dkm gepasseerd. nu vervangen met druklager. gelijdebus, en ook maar eens de pakking van de kleppendeksel mee genomen.
tot nu toe geen probleem meer gehad, dus voorlopig moet ik zeggen dat het gefixd is.
Jammer, heb liever een zichtbaar probleem, dan zo iets vaags.
volgende puntjes staan nog op de lijst.
Bakflens motor kant vervangen
Aandrijfas motor kant vervangen (deze heeft na 100dkm weer speling)
Banden.. erg teleurgesteld in mijn huidige keus. 24-12-2015 gemonteerd. nu 7dkm later is de rechtervoorband op een mm of 4 van de slijtindicator.
Rest van de banden is iets beter, maar niet veel. dus een te zachte band voor deze auto met 3 bar aan druk
- Nietsnut
- Vriendelijke beheerder
- Berichten: 6138
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
- Echte naam: Melvin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 10 jul 1999
- Kilometerstand: 339.863km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl eigenwijs raar autotje
Jeetje man, je zou bijna denken dat je voor de lol je bak er om de haverklap uit haalt!
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
- NicoTDI
- 3L Speurvriend
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:15
- Echte naam: Nico
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Transmissie: Handgeschakeld
- Locatie: GLD
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl eigenwijs raar autotje
Echt respect, dit is wel echt voorbeeld van liefhebberij.
Handschakel = Probleemloos!
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl eigenwijs raar autotje
uurjte anderhalf werk. bijna voor mijn lol...Nietsnut schreef:Jeetje man, je zou bijna denken dat je voor de lol je bak er om de haverklap uit haalt!
tja, kan mijn gedachte meestal heerlijk uitzetten tijdens het klussen, dus is een prima hobby dit geen extra geld kost.NicoTDI schreef:Echt respect, dit is wel echt voorbeeld van liefhebberij.
Tuurlijk kost het geld. maar voorheen kosten het ook geld. en had ik de schietsport nog als hobby er bij.
Nu klussen een vervanging daarvan is, kan ik dus zeggen dat het in elk geval geen extra geld kost.
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl eigenwijs raar autotje
Ja echt he! eigenlijk hoop je gewoon een dikke vettige natte koppelingsplaat te vinden maar neee dan weet je teminste waar je moet zoeken. . .
en idd de koppeling heeft gewoon te vaak geslipt dat deze gewoon vervangen moet worden.
ik heb trouwens een nieuwe theorie voor het slippen van de koppeling, ik heb mijn luup bij een "beunhaas" gechipt met alle risicos van dien maar gelukkig goed uitgepakt en geen turbo en/of motorproblemen maar ik krijg steeds de neiging om hem te beschuldigen van het geslip. . . ik heb denk ik te veel power ofzo, iets teveel PK.. ik heb echt geen idee hoeveel PK ik heb dit zou ik eigenlijk moeten testen op een testbank.. maar aan de andere zijde jij hebt ook exact dezelfde geslip als mij en is gewoon op maat gechipt door deskundigen.
Mijn verbruik is echt toegenomen sinds de chiptune dus ik vermoed dat ik extreem ben gechipt!
Mijn koppeling zal ik ook eens moeten vervangen maar voor ik dit ga doen is de boel ontchippen terug naar origineel en dan op maat ergens rond de 75PK tunen even zien of dit helpt
doet ie ng steeds slippen nu met verse koppeling/drukgroep?
edit: heb eroverheen gelezen, gefeliciteerd dat het opgelost is dus alle moeite is niet voor niks geweest.
en idd de koppeling heeft gewoon te vaak geslipt dat deze gewoon vervangen moet worden.
ik heb trouwens een nieuwe theorie voor het slippen van de koppeling, ik heb mijn luup bij een "beunhaas" gechipt met alle risicos van dien maar gelukkig goed uitgepakt en geen turbo en/of motorproblemen maar ik krijg steeds de neiging om hem te beschuldigen van het geslip. . . ik heb denk ik te veel power ofzo, iets teveel PK.. ik heb echt geen idee hoeveel PK ik heb dit zou ik eigenlijk moeten testen op een testbank.. maar aan de andere zijde jij hebt ook exact dezelfde geslip als mij en is gewoon op maat gechipt door deskundigen.
Mijn verbruik is echt toegenomen sinds de chiptune dus ik vermoed dat ik extreem ben gechipt!
Mijn koppeling zal ik ook eens moeten vervangen maar voor ik dit ga doen is de boel ontchippen terug naar origineel en dan op maat ergens rond de 75PK tunen even zien of dit helpt
doet ie ng steeds slippen nu met verse koppeling/drukgroep?
edit: heb eroverheen gelezen, gefeliciteerd dat het opgelost is dus alle moeite is niet voor niks geweest.
- foppe
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 4120
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
- Echte naam: hou ik lekker geheim
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 14 nov 2001
- Kilometerstand: 506.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: North of Holland
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl eigenwijs raar autotje
No worries mieltje, heb ik ook wel eens last van gehad
Weet je nog met de tankombouw
Wel vaag idd, maar het lijkt nu weer opgelost .
Weet je nog met de tankombouw
Wel vaag idd, maar het lijkt nu weer opgelost .
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl mooi schoon
vandaag was het poets tijd.
eerst gewassen,
Daarna alle ingebakken verontreiniging met kleien van de auto gekregen.
Daarna machinaal gepolijst.
Dan maar weer wassen.
Uiteindelijk ook met de machine in de wax gezet, en handmatig uitgepoetst
Bandjes zijn wel vies, heb toen de begeleiding even niet keek het hek van david deels weggehaald en de aanrijroute loop dus nu via het grasveld.
beetje blubber momenteel, eind van deze week hopelijk grind voor in de plek...
eerst gewassen,
Daarna alle ingebakken verontreiniging met kleien van de auto gekregen.
Daarna machinaal gepolijst.
Dan maar weer wassen.
Uiteindelijk ook met de machine in de wax gezet, en handmatig uitgepoetst
Bandjes zijn wel vies, heb toen de begeleiding even niet keek het hek van david deels weggehaald en de aanrijroute loop dus nu via het grasveld.
beetje blubber momenteel, eind van deze week hopelijk grind voor in de plek...
- Kanerr
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1183
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:10
- Echte naam: Kaner
- Autotype: non-3L Lupo TDi
- Productiedatum: 20 okt 2001
- Kilometerstand: 309.015km
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Overig / gespoten / gewrapt
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zoetermeer
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl mooi schoon
Huh??? Emiel en auto schoon???
????!!!!!!
????!!!!!!
Low is a lifestyle..
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: 34-PJ-GV Ravenna blauw pearl mooi schoon
Zeeer netjes gedaan zo glad als een spiegeltje