Mooie

Wat probleempjes gehad met een radio die stoorde en een defecte zekering die raar trillen in mijn kilometerteller veroorzaakte en een defecte knipperlichtschakelaar. Knipperlichtschakelaar heb ik zelf vervangen en Sam heeft mij geholpen met de zekering.
Toen kleine verfraaiing gekocht:

Hierna (ik had de lupo ongeveer een maand) wazige startproblemen gehad. Toen Pim ontmoet. Die heeft deze uiteindelijk opgelost met een ferme ruk aan mijn koppelingskabel en basisinstellingen. Hierna fanatiek aan zuinig rijden gedaan. Helaas kwam ik niet in de buurt van de handgeschakelde lupo's.

Toen werd het tijd voor de volgende verfraaiing: Cambridge achterlichten. Niet echt goed te zien op deze foto maar des te meer in de zon :D .

Tijd voor de volgende verfraaiing. Meegespoten bumpers, opnieuw spuiten van linker voorscherm en wat plekjes bij laten werken door een mannetje die ik via Sam had ontmoet. Deze heeft ook mistlampen geplaatst die ik nooit heb laten aansluiten maar gewoon heb genomen voor het hele plaatje

Toen wilde ik heel graag centrale deurvergrendeling. Weer een adres van Sam gehad en daar ik een achterslot met friemel heb, kon mijn achterklep ook mooi op het spy setje worden aangesloten. Dit setje werkt tot op heden probleemloos

Tijd voor een nieuwe mattenset:

Vrouw ging weer dicht bij huis werken en de luup werd mijn daily :D en daar ik last van mijn rug heb

Inmiddels nieuwe radio met ingebouwde parrot carkit in laten bouwen met een oem antenne. Pim doet mijn onderhoud.

Toen bij de laatste oliewissel en basisinstellingen mijn lupo niet door die basisinstellingen kwam heb ik een rigoureuze beslissing genomen: ombouw naar handschakel. Uiteraard heb ik dit door Sam laten doen. Zaterdag heb ik hem opgehaald en ik moet zeggen het is een andere auto. Ik ga automaten nu niet afzeiken want het is best wennen. Ik vond het automaat rijden altijd erg leuk, maar omdat ik de lupo nog lang wil rijden voor deze oplossing gekozen. Nu kijken of ik ook eens een zuinigheidsrecord kan halen...
Foto van mijn pookje

En natuurlijk mag een foto van mijn dashbordkastje niet ontbreken.

Gegroet!
P.s. Dave mag ik nu handgeschakelde vriend worden