naast mn werk zit een bandenboer, dus meteen de bandjes er onder laten zetten na mn werk, want ik moest na mn werk gelijk weer 200km rijden voor mijn andere baan, en ik wilde nou weleens weten of het geluid weg zou gaan door een bandenwissel, want die achterbanden waren toch wel erg vreemd afgesleten.

ik vind de nankang trouwens mooier eromheen getrokken zitten dan de kumho. Bij de nankang is er trouwens ook nétttt 1mm band die een stoepje zou raken, waar de kumho echt achter velgrand start
kumho voorzijde +/- 1 maand oud

nankang achterzijde (vet van de bandenwissel zit er nog op )

Trouwens, ik heb nog even opgezocht hoelang die vorige Kumho banden er nou eigenlijk onder zaten. Via het forum kon ik achterhalen dat ik de up! velgenset sinds 05-2014 heb, en via mijn verbruiks-excel bestand kon ik achterhalen dat dat precies 53.000km geleden is. Eigenlijk is het dus lang nie slecht dat de kumho bandjes er zo lang onder hebben gezeten! getrokken en met 3 bar opgepompt en wel....is dat een knappe prestatie! Ik ben benieuwd wat ik over53.000km kan zeggen over de nankang bandjes. Want qua grip bij nat weer lees ik redelijk slechte ervaringen over de nankang, dat was de reden dat ik een jaar geleden voor kumho koos.