Vandaag even wezen online shoppen!!!!! Ik had graag alles bij 1 winkel willen kopen maar het heeft zijn redenen
Winparts.NL
(Waterpomp is voor een familielid, de rest is voor mijn Luup)
WerkenMetMerken.NL
(Speciaal vet voor de aandrijfas Tripode rollen.. na betaling kwam ik erachter dat het een 100gram tube was terwijl ik dacht dat het om 400gram ging (titel van het product is misleidend te noemen op hun website

).. heb inmiddels al een mailtje gestuurd om de bestelling te annuleren want ergens anders kan je voor dit bedrag wel een 400gram tube bestellen!!)
CarParts.NL
KoppelingSet was hier 20 euro goedkoper dan bij Winparts dus . . .
Morgen bij VW Dealer
(Maar dan een splinternieuwe!)
Totale kosten om de nabij 650 euro, ik dacht bestel meteen alle filters erbij nu het kan . interieur filter zag er echt vies uit toen ik pasgeleden een schoonmaak deed bij de paravan deze had ik 2jr geleden bij onze david vervangen en zag er goor uit! Voor de rest vermoed ik dat me remlichtschakelaar niet meer 100% is. . deed raar laats en pasgeleden nog een keer denk niet dat het lag aan relais 109 dus die meteen meebesteld, en 2 kentekenplaat houders want de mijne aan de voorkant is zo goed als verrot, ben van plan om in de toekomst dikke luxe kentekenplaten aan te schaffen.. wat ik dan nog nodig heb is een ashoesklem . . . ben ik nog iets vergeten (before going to Vacation). . . ?