<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next".
They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Poe, zo strak is de mijne niet, denk ik..
Zitten er volwassen wielranden op, ve 'gewone' A2?
Zal dat er met de standaard velgen net zo mooi porummen als bij deze?
De A2 3L is vorige week trouwens voorzien van een nieuwe koppelingsplaat, auto schakelt weer als nieuw. Momenteel rijd ik er 7 weken in, en bevalt de A2 3L top. Het rijdt zeker heel anders dan een Lupo 3L, maar dat is zeker niet negatief bedoelt. Het enige wat jammer is dat de A2 3L totaal niet veert bij de drempels met mijn huidige 16 inch RS4 velgen, maar ja wie mooi wil zijn moet pijn leiden.
Wat vind ik nog meer? Het feit dat deze A2 3L voorzien is van CC en Climatronic is echt heerlijk! Voorheen had ik nog de Eagle CC maar een OEM CC is vele malen fijner (sorry Willem), Climatronic is op verschillende opzichten handig, want gebruik het niet alleen om te koelen.
Wat moet er nog aan de A2 3L gebeuren?
- opzoek naar Audi naafkappen
- brandstoffilter vervangen
- armsteun aanschaffen
- mistlampen voorzien van Cree led
- Halogeen dimlicht vervangen voor H7 Cree led
- Audio upgraden, met behoud van de Symphony Radio
Verder kan ik mij niet bedenken wat ik nog meer aan de A2 3L kan doen, iemand nog suggesties of onderhoud tips?
Jaouad92 schreef: Het feit dat deze A2 3L voorzien is van CC en Climatronic is echt heerlijk! Voorheen had ik nog de Eagle CC maar een OEM CC is vele malen fijner (sorry Willem),
Ciaoooo!
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Update*: Op aanraden van Nietsnut heb ik een Gladen composet aangeschaft. Deze ga ik aankomend weekend aansluiten en monteren in mijn A2 3L. Verder heb ik via Ebay H7 Cree Led dimlicht besteld. Ik ben vooral benieuwd naar het lichtbeeld, aangezien ik in het verleden xenon in mijn Lupo 3L had en dit veroorzaakte dan veel verstrooid licht.
Volgens de kenners zal dit minimaal zijn bij Cree Led. Tevens is er nog een groot voordeel bij Cree Led, Cree led lampen zorgen namelijk niet voor verweerde koplampen. Eerst mijn bestelling afwachten en zodra het binnen is sluit en monteer ik het. Ik laat dan meteen even mijn bevindingen weten.
Verder ben ik nog op zoek naar een goede armsteun voor in de A2 3L, iemand een tip?
@Jochem, ik heb de 4th generation Cree Led headlight gekocht. Dit zijn Cree leds met ballast en ventilator in één. Oh ja, ik ben inmiddels ook voorzien van Audi naafkappies: