Daar ben ik ook bang voor...Nietsnut schreef: Wij zijn gewoon een club mafkezen....

Een stel Lupo-Leipo's.
Daar ben ik ook bang voor...Nietsnut schreef: Wij zijn gewoon een club mafkezen....
Hans schreef:Daar ben ik ook bang voor...Nietsnut schreef: Wij zijn gewoon een club mafkezen....
Een stel Lupo-Leipo's.
okido3L-Emiel schreef:Ik zal straks even kijken naar de oude spanner..
Laat het je weten
Hey dacht ik dat lijkt wel hetzelfde setje waar ik net op zat te biedenIk heb eventueel wat voor je kunnen regelen omtrent de onderdelen voor de klima.
Deze bevat:
Alle drie de leidingen van een 3l
Condensor
3l aircopomp
Multiriem
Aircosteun
Regelapparaat
Tezamen voor 250 euries.
Laat het maar weten als het wat voor je is.
Anders cancel ik hem.
3L-Emiel schreef: heb je afbeeldingen van de set?
neem aan uit een 3l, maar weet je het bouwjaar?
Zit hij er nog in, en kan dus op werking getest worden?
ik denk er even een nachtje over.. eens kijken waar ik extra geld verstopt heb..
gr
Emiel
Een paar dagen later, nog geen fotos gekregen, dus vraag nogmaals om de foto'shey emiel,
ik zal je de afbeeldingen doorsturen.
ze komen uit de 3l idd
de onderdelen zijn al reeds uitgebouwd en waren voor het uitbouwen 100 procent in orde.
groeten
nu reageerde hij wel:3L-Emiel schreef: Had jij al foto's tot jou beschikking... Zo ja zou je deze willen door sturen..
Gr Emiel
Ja hoor.
Nietsnut schreef:[youtube][/youtube]
dat gaat zeker goed komen.. lekker overdekt. warm en voorzien van de nodige voorbereide kennis..Jeroenn schreef:Gelukkig heb jij aan het langste eind getrokken Emiel
Moeten we maar even een vrije dag verzinnen om deze update eens even lekker in elkaar te puzzelen
onder de kap. zeker binnen een halve dag natuurlijk moet dan alles aanwezig zijn, en kabels al gemaakt.3L-Dnadave schreef:Vrije dag?! Vrij kwartaal!
Datum volgt zekersJoch3m schreef:Laten we er een minimeet van maken![]()
ik ga wanneer ik het pakket heb opgehaald eens kijken wat ik mogelijk nog moet hebben..lupocor schreef:dat je wat wil verdienen vind ik geen probleem.
maar de manier waarop dit gegaan is keur ik ten zeerste af.
succes met het inbouwen. ps; ik heb er al eentje inzitten dus heb je vragen hoe en waar het zit dan kan ik hiervan foto,s maken voor zover dat mogelijk is.
fotos komen wanneer ik het pakket heb gehaald...Wolf schreef:Ik vind het een mooi verhaal en leuk dat je nu voor nog minder de set heb kunnen bemachtigen ! Succes met inbouwen.![]()
![]()