Even kort over mezelf; Ik ben Wouter, 26 jaar, woon in Wehl (volgende maand weer in Doetinchem) en sinds een half jaartje werkzaam bij de Rabobank. Al sinds m'n 18e Volkswagen gek, ben na 5x Golf 2 en 2x Golf 3 nu beland bij mijn Golf 4 GTI en sinds dus 18 februari ook mijn Lupo 3L!
De 3L die ik gekocht heb is volgens mij wel een bekende hier, toen ik het kenteken opzocht zag ik dat een andere Wouter deze auto ook heeft gehad. Inmiddels is de kilometerstand net eventjes wat hoger, zo'n schappelijke 371.600 inmiddels! Vorige eigenaar heeft rond de 365.000 distributie en waterpomp gedaan, dus dat hoef ik voorlopig zelf niet te doen.
Sinds aanschaf gedaan:
- Versnellingsbaksensor vervangen, had foutcode 00841,
- Gele koplampen erin, led stadslichten verwijderd,
- Sony radio erin en speakers gefixt,
- Grondig gewassen.
Heb deze auto puur voor woon-werkverkeer, maar begin 'm inmiddels zo leuk te vinden dat ik waarschijnlijk er nog wel wat dingetjes aan wil doen! Waarschijnlijk komt er een GTI voorruit in omdat deze gebarsten is en flink wat putjes heeft. Daarnaast heel misschien wat verlagen, maar dat zien we dan wel weer.
Mijn Golf 4 GTI:

Zelf uit Duitsland geïmporteerd oktober 2015, was toen voorzien van vaste verlaging van H&R en een RVS uitlaat met racekat en 3 inch downpipe. Zelf januari 2016 de auto laten chippen, zit nu rond de 200 pk. Toen ook de gouden BBS RW2 velgen gemonteerd en een maand of 2 geleden een AP schroefset eronder gezet.
Mijn Lupo 3L:

Samen in de opslag, beetje klussen!

Tot dusver mijn voorstel topic.