Ik lees al een ruime maand mee op dit forum, omdat ik aan het zoeken was naar een Lupo 3L. Inmiddels heb ik een mooi exemplaar gekocht, een BLAUWE 3L, met net geen 170000 op de teller. Ik moet dit nog (laten) controleren.
Over mij: officieel 32 jaar oud, in mijn hoofd nog lang niet... getrouwd, 2 kids (4 en 1) woon in Havelte, in het mooie Drenthe.
Sinds kort een nieuwe baan in Emmen, dus elke dag 120 km rijden. Vandaar de 3L, als 2e auto. De eerste is een toyota corolla liftback 1.4 vvti uit 2001
De 3L is redelijk standaard, inclusief originele radio.
Ik heb al een hele wenslijst gemaakt, waar ik de komende tijd mee bezig ga:
Bezoekje aan JB in Dieverbrug. Bij mij om de hoek. Auto laten nakijken, vooral de kwetsbare delen.
Mistlampen in de voorbumper aansluiten. Ze zitten er wel maar doen het niet. Er zat een verkeerde schakelaar in, met alleen mistlicht achter. Inmiddels een andere gekocht en gemonteerd, maar nog steeds geen licht...
Nieuwe/andere radio en speakers. Het liefst een met bleutooth en als het kan DAB+. Nieuwe composet voor. Achter kijken of er speakers in de zijpaneeltjes te maken zijn.
Cruise control in bouwen. Twijfel nog tussen OEM en de goedkope Eagle...
De auto staat nu op winterbanden, op de originele 3L velgen (volgens mij) 2 zijn goed en 2 zijn redelijk. Ik twijfel nog tussen overgaan op 4 seizoen banden (michelin kwam heel goed uit de test) of toch een extra set velgen aanschaffen.
Nu al blij met het verbruik van de auto. Ik maakte in de toyota al een sport om zo zuinig mogelijk te rijden, in de 3L ben ik nog fanatieker! op dit moment ( nog maar 1x getanked) gem. 3.4 op de verbruiksmeter, terwijl ik de banden nog maar op 2.5 heb staan!
Groet'n Patrick!