Nu heb ik altijd al een zwak gehad voor een camper. Lekker de caravan en de dikke A4 opruimen en een camper er voor terug. Droom droom droom... Dromen moet je echter niet te lang uitstellen. Voor je het weet ben je 'oud' en moet je vanwege je gezondheid elke week naar de huisarts of een ziekenhuis. Ben bijna 56 en mijn vrouw 58, nog maar een paar jaartje werken, dus we hebben het nu al gedaan! Mooie deal met de A4 gemaakt en een camper gekocht! Het is een Karmann Colorado 655TI van ruim 6,5 meter lang geworden op basis van een T5 busje met potige 2.5 TDI. Na enige tijd zoeken de juiste indeling gevonden, half integraal met een vast bed. Sinds zaterdag staat 'ie op de oprit. Dit is 'm:

Rijdt heerlijk en op de eerste 250 km een gemiddelde verbruik van 1 op 10. Net zo zuinig als de A4 met caravan er achter...
Ondertussen heb ik 'm dit pinksterweekend lekker schoongemaakt, het watersysteem met boiler ontkalk en ontkiemt, zonneluifel schoongemaakt en nog een paar klusjes uitgevoerd. Er komt nog een nieuw matras in en een fietsendrager achterop. Hij kan naast het huis staan, dus ik kan er elke week wat aan knutselen.
In het naseizoen gaan we door Frankrijk naar het zonnige zuiden! Voor die tijd wordt er al eens proefgereden naar Texel of Tecklenburg.
We hebben er zin in!