Het was een zeer geslaagde dag, vandaag
het begon al gisteren met het aanmaken van een whatsapp groep: Ritje naar de klusmeeting. Zo'n beetje iedereen uit de kop van Noordholland zat erin die in kolonne wilden rijden en wat hebben we toen al lol gehad met zijn allen.
Vanochtend ging het dan ook hartstikke strak gepland als een speer. Behalve dat Rick vergeten was om op de A4 af te slaan bij de shell. Hij en Wybren reed gewoon door.
En dat was ons groot verzamelpunt haha. Wij stonden mooi klaar.
Nou ja, het was snel geregeld en een volgende stop bij het volgende benzinestation was een feit.
Onderweg kwamen we aan bij Rotterdam, bij het trajectcontrole stuk van 80, zag ik een aantal lupo's linksaf gaan en een aantal rechtsaf. Wybren twijfelde en toen wist ik het ook niet meer. Ik ging toch maar linksaf, maar dat was rechtdoor Rotterdam in.
Nu was ik beide groepen kwijt
Nou ja op de tomtom en tufden Marcel en ik wel verder. Onderweg hebben we nog een Macgyver gedaan, door rijdende de brodithouder te verwisselen, zodat ik mijn nieuwe telefoon in de houder kon steken.
De eerste klus was een feit
tien uur waren we terplaatse, De garage stond al flink vol. Dus was het tijd om eerst te socializen. Ik had ook nog een dartbord meegenomen, aangezien er nog op gepaste wijze vergelding plaats moest vinden. Dus heb ik de dader van het rippen van Gargamels ruitenwissers netjes voor het dartbord gehangen, meet the Rasselman:
Uiteindelijk bleek ikzelf de hoogste gooier met 63 punten, dus heb het flesje wijn maar zelf in ontvangst genomen
Hierna ging de mijne de brug op. Ik was een schildje verloren op de snelweg en met de hulp van Steevo heb ik deze weer netjes met aluminium riving nuts weer mooi vast kunnen zetten. Steevo heeft er wel een hele mooie tang voor zeg. De andere 3 schildjes hadden ook de nodige TLC nodig en heeft de nodige uurtjes gekost De schildjes heb ik met kit, nieuwe boutjes en kleine hulpplaatjes weer opgelapt. Al met al was dat de enige grote klus wat ik heb gedaan. Melvin en Marcello hebben mij daarna nog geholpen met het monteren van de bodemplaat, het plaatsen van een olieafscheider en het vervangen van een temperatuursensor. Steevo, bedankt voor de hulp en met de riving nuts en Melvin/Marcello, bedankt voor je hulp.
Ik ben daarna Pascal, Mark en Don Jose gaan helpen met wat soldeerklusjes. Mark wilde een stoelverwarming aangesloten hebben, Don wilde graag een betere MFA hendel aangesloten hebben en Pascal wilde graag een OBD reader ingebouwd hebben. Het inbouwen is niet gelukt nog, maar daar gaat Don hem verder mee helpen, maar het readertje is wel aangesloten en draait als een tierelier.
De reader inbouwen voor Steevo ben ik niet meer aan toe gekomen, maar dat doen we een andere keer wel. (kunnen we wel een keer combineren als ik naar Jack ga).
Nou ja, dit was de klusdag voor mij wel een beetje, Tussendoor heb ik een grijze lupo nog een How low can you go probeersel zien doen, en heb Wybren geleerd dat een A2 ook een zeer irritant piepsignaal geeft bij een maximale overschrijding van 70km/h

en ik heb veel nieuwe en bekende personen gezien en gesproken.
Het was een topdag en Steevo heeft het gewoon Superr geregeld, maar ook de catering was weer zeer goed verzorgd. Tja wat kan ik nog meer zeggen, niet veel behalve dat er een dubbel aantal lupo's waren dan dat er op de foto uitgewaaierd staat en dat ik moe maar voldaan als de hatseflats zometeen mijn nest in ga.
Steevo bedankt voor deze geslaagde dag.